• När2bl­ir1
    Äldre 22 Jul 17:11
    4854 visningar
    26 svar
    26
    4854

    Män se hit!! Morgongåva!!

    Hej!!
    Är desperat behöv av hjälp av er män som ska gifta er.. vad önskar ni er i morgongåva.. har så svårt att hitta något till min blivande man. Ska gifta mig den 8 augusti och börjar känna mig stressad..

    Snälla hjälp mig!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-22 18:37
    Glömde skriva innan att vi bor på Tjörn så Göteborg är närmaste storstaden för oss.

  • Svar på tråden Män se hit!! Morgongåva!!
  • mattia­smarie
    Äldre 22 Jul 22:22
    #11

    jag har beställt en weekend för honom o mig utan barn på VEN, med whiskeyprövning, övernattning, ahr även spa där, 5 rätterssupe o frukost. han älskar ven o whiskey så det blir nog perfekt, han fyller även 30 på vår bröllopsdag

  • Äldre 23 Jul 10:09
    #12

    Mattiasmarie: Var på ven har de wiskeyprovning? Låter intressant.

  • Prahli­s
    Äldre 23 Jul 13:31
    #13

    Som det ser ut nu blir morgongåvan en blandning av morgongåva och hans 30 års present.

  • Vanya
    Äldre 23 Jul 13:38
    #14

    jag funderar på att ge honom en tatuering (alltså beställa en tid hos en tatuerare, inte göra själv..) Han har velat göra en ny länge nu men inte haft råd iom att vi sparat till bröllopet.

  • När2bl­ir1
    Äldre 24 Jul 23:54
    #15

    Har oxå funderat på en tatuering.. det har han sagt att han skulle vilja göra.. men jag vet inte.. sen är jag inte alls nöjd med min kropp.. skulle vilja ge honom en secret box men har nyss fött barn (2mån sen) så jag har fortfarande mage kvar och har inte gått ner mina kilon. Vill ju att bilderna ska bli fina.
    Vad kostar en secret box förresten?

  • När2bl­ir1
    Äldre 26 Jul 11:02
    #16

    fler män???

  • prinsm­amman
    Äldre 26 Jul 20:21
    #17

    *puffar*

  • När2bl­ir1
    Äldre 29 Jul 22:17
    #18

    puff

  • prinsm­amman
    Äldre 31 Jul 19:18
    #19

    Ni fruar då, vad gav ni era makar i mogrongåva?

  • valkyr­iana
    Äldre 31 Jul 20:11
    #20
    AnCo skrev 2009-07-22 19:12:26 följande:
    Jag skulle gärna vilja ha en Secret Box av min w2b. Har ingen aning om vad hon planerar.Vi gifter oss oxo den 8:e och jag börjar få panik vad jag ska ge min w2b. Vad vill tjejer ha??
    Jag skulle gärna fått en secret box Fick ett par diamantörhängen som jag fick redan på morgonen dagen då vi gifte oss, så att jag kunde ha dem på mig- de matchade vigselringen.
  • valkyr­iana
    Äldre 31 Jul 20:14
    #21

    jag gav min man en secret box- uppskattat! Bilderna är misstänkt kladdiga asg skojjar bara

    Nu i ett års present har jag sparaat ihop till en exklusiv klocka som jag graverat in För all tid Tills döden skiljer oss åt.
    Så ska vi åka till smögens havsbad och lyxa oss.
    (han fyller även år på vår ett års dag så jag ska överaska med hela kalaset)

  • Fairyt­ail
    Äldre 31 Jul 20:34
    #22

    Vad är en secret box? Känns lite pinsamt. Men jag har ingen aning.

  • bröllo­psblom­ma
    Äldre 1 Aug 23:05
    #23

    Gifter oss den 21/8 och börjar ocks få lite panik med morgongåva. Funderar på en secret-box men får svårt att hinna med det när det är så mycket att planera nu veckorna före.

  • När2bl­ir1
    Äldre 2 Aug 16:03
    #24

    Funderar själv på en tatuering till mannen. Måste bara hitta en bra tatuerare i göteborgs området

  • valkyr­iana
    Äldre 2 Aug 19:02
    #25
    När2blir1 skrev 2009-08-02 16:03:39 följande:
    Funderar själv på en tatuering till mannen. Måste bara hitta en bra tatuerare i göteborgs området
    www.heidihaytattoo.com/ Ska vara hur bra som helst. annars finns det en kvinna på kärringön och stenungsund som är ruggigt duktig. Hon har gjort en coverup på en drage över min fula tribal.
  • JustMe­AndMyL­ove
    Äldre 2 Aug 19:04
    #26

    Har du kollat upplevelse gåvor? Googla det :) Finns allt från att klappa vargar och bada med delfiner till att köra formel 1 bilar och åka luftballong ;)

Svar på tråden Män se hit!! Morgongåva!!