mixade signaler? vad vill han!?
Hej igen alla där ute!
Har skrivit här innan och fick snabbt en massa svar, som jag är oerhört tacksam över. (Tidigare tråd: www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m3486037.html)
Måste dela med mig lite mer innan jag tappar kontrollen. Mår dåligt till och från pga allt ovetande. Kan tillägga att jag inte tycker om att tappa kontrollen och inte veta saker o ting.
Träffat en man i ca 2 månader nu, eller vi är tillsammans. Det klicka väldigt snabbt och vi blev ett par rätt snabbt. Han visade väldigt tydligt att han tyckte om mig och ville umgås väldigt mycket. Men nu, senaste 2 veckorna, verkar han förändrats. Och jag är osäker på om det är pga att allt fick FÖR FORT eller om han inte är intresserad längre eller om han nu är bekväm och kan vara sig själv.
Han ringer mig dagligen, flera gånger om dagen, nästan endast han som ringer faktiskt, jag skickar ett sms då och då eller ringer upp honom ibland. Han ringer bara för att se vad jag gör, eller direkt när jag slutar jobbet, eller för att bara säga en sak eller för att säga att något bra går på tv tex, småsaker. Han brukar även ringa ibland bara för att säga hur mycket han saknar mig, kan hända flera ggr på samma dag, på ett gulligt sätt. Han vill att jag ringer och väcker honom varje dag. Vi ses ofta, går max en dag emellan. Han hämtar mig jämt och lämnar av mig om vi är ute och betalar för allt (trots att jag säger ifrån). Vi har roligt ihop och han var också ute efter ett seriöst förhållande. Han har träffat min familj och vänner på hans iniativ. Han säger söta saker och visar på olika sätt även hur han känner. Han säger att hans familj vet om mig, och hans närmaste vänner. Har träffat hans bästa vän och vi alla umgicks. Har dock inte hunnit träffa hans familj.
Nu till problemet.. Senaste 2 veckorna verkar saker avtagit lite. Han ringer mig än, flera gånger om dagen om allt och vi ses lika ofta, på bådas iniativ. Han har sommarlov just nu från plugget och jobbar ibland helger bara, han bestämmer själv. Så jag vet inte om han är lite rastlös och trött. Men vi gör inte lika mycket, är mest hemma hos mig och bara slappar. Är väl inte alltid lika sociala. Men han träffar mig mer än sina vänner. Han säger även att vi ska göra si o så, men det blir inte av. Han har inte bjudit hem mig än (vilket gör mig smått orolig) och sover inte över ( Har ifs bara gjort det en gång precis från början). När han pratar i telefon och ngn frågar vad han gör, säger han bara "ne inget", har väl någon gång hänt att han sagt att han är med mig, tex när hans bror ringer. Han är inte lika fysisk längre, han är de än, men inte lika MYCKET. Lite oroväckande då det endast gått en månad.
Jag vet inte hur jag ska tolka det hela, jag pratade med honom för någon dag sen, då vi firade en månads dag och allt var jättebra. Han sa hur mycket han saknade mig och vi skrattade och hade roligt, o i telefon senare (är så dåligt på fråga sånt face to face) undrade jag hur han tycker saker o ting är, vad han tycker hittills osv, o han tyckte allt går jättebra, finns inget dåligt o säga.
Jag vet inte, hans mixade signaler gör mig oerhört förvirrad, och detta resulterar till att jag blir tillbakadragen och orolig ibland och han undrar vad det är för fel. Jag kan tillägga att jag är osäker som person och väldigt rädd för att bli sårad, så jag vet att jag nojar mig rätt mycket ibland, försöker dock inte visa detta. Men jag har en oro i magen som säger att allt inte stämmer, helt fel kan jag ju inte ha. Ibland känns det som att han avgudar mig och ibland vet jag varken eller. Han påminner mycket om min syster pojkvän, som är lite lik honom på vissa sätt, också väldigt cool och sig själv, men de har ifs vart tillsammans i flera år, då blir det lite så. Vill inte ta upp detta redan.
Ska iväg på resa, ska bli skönt så jag får lite avstånd från allt och tänka klart. Jag tycker om honom och vill satsa på detta, men ibland blir jag osäker på mina känslor också, men det är ju mycket tack vare hans mixade signaler, sätter väl upp en mur. Han är sig själv verkligen, så frågan är om han ÄR sådan helt enkelt.
Hur hade ni tolkat detta?? :S
Ser han mig som flickvän, eller vill han bara ha vänskap? kanske är det resultatet för att allt fick för fort och det tar tid tills de riktigt känslorna kommer? förvirrad som sagt.