• Taha
    Äldre 15 Jul 12:02
    7399 visningar
    23 svar
    23
    7399

    Fotograf hoppade av - Snabba svar

    Vår fotograf hoppade av och några andra vi hade som resev gick åxå åt pipan. Vi gifter oss 25:e juli. Någon som har en bra men ej för dyr fotograf. Behöver heldag.

    OBS! Om fotografen inte har en hemsida så betraktar vi det inte som seriöst. Så inga sådana svar tack.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-15 12:07
    Vi bor i Stockholm

  • Svar på tråden Fotograf hoppade av - Snabba svar
  • Äldre 15 Jul 13:02
    #11

    När jag byggde min hemsida köpte jag en bild av en tjej som heter Anna Yu, här är länk till hennes sida:

    www.pbase.com/annayu

    Hon gör alla möjliga jobb, även bröllop.
    Jag har upplevt henne som seriös och rimlig och dessutom trevlig.
    Har absolut ingen aning om priser eller så, då jag ju inte köpt bröllopsbilder, men det kan ju vara värt att kolla upp iallafall.

  • janika
    Äldre 15 Jul 18:41
    #12

    Kolla på orasisfoto.se. afinns flera bilder i deras hemsida och de skriver kontrakt.

  • janika
    Äldre 15 Jul 18:43
    #13

    skriver lite långsammare;

    Kolla på orasisfoto.se.
    Det finns flera bilder i deras hemsida och de skriver kontrakt.

  • Decemb­er 2009
    Äldre 15 Jul 19:00
    #14
    janika skrev 2009-07-15 18:43:55 följande:
    skriver lite långsammare;Kolla på orasisfoto.se.Det finns flera bilder i deras hemsida och de skriver kontrakt.
    hemsk sida kraschade min dator helt ville ju se bilderna
  • J D
    Äldre 15 Jul 19:32
    #15

     


    Taha skrev 2009-07-15 12:54:32 följande:
    Han hoppade av när vi skulle träffas och skriva kontraktet

    Har ni mail eller ngt där personen uttrycker sin vilja att fotografera er? Isf kan det ev. betraktas som letter of intent vilket kan ge er vissa rth.

  • Taha
    Äldre 15 Jul 22:19
    #16

    Nu vill jag inte tala om vem vår fotograf är eftersom vi inte vill ge denna person dåligt rykte. Min sambo och jag anser att vår fotograf hade en VÄLDIGT legitim anledning att hoppa av och att pressa en person som vi har full förståelse för i denna situation är inget vi vill ha på vårt samvete. Vi frågade fotografen om han/hon hade någon annan att rekommendera men eftersom det tyvärr inte fanns kände vi att det var bättre att släppa fråga.
    Vill tillägga att vi inte har fått annat än bra bemötande av vår fotograf även efter han/hon hoppade av.

  • Taha
    Äldre 15 Jul 22:24
    #17
    janika skrev 2009-07-15 18:43:55 följande:
    skriver lite långsammare;Kolla på orasisfoto.se.Det finns flera bilder i deras hemsida och de skriver kontrakt.
    Wow vilka bilder. Hade dock svårt att hitta kontaktuppgifter och priser på hemsidan.
  • lottis­77
    Äldre 15 Jul 22:34
    #18

    Vi anlitade www.jonaldi.com. Hos honom får man alla bilder högupplösta. Vi är mycket nöjda!

  • janika
    Äldre 15 Jul 22:44
    #19

    Deras emai är info@orasisfoto.se
    Visst är det finna bilder? De är riktigt trevliga. Vi kan bara rekommendera dom varmt. Vet inte om priser men kontaktinformation finns under meny och "contact us" med telefoner och adresser och sånt.

  • Taha
    Äldre 21 Jul 02:25
    #20

    Tack alla för ert engagemang! Har haft fullt upp och inte följt upp alla fotografer förrän idag och nu har det löst sig.
    Stort tack!!

  • Hjarta­fró
    Äldre 21 Jul 08:30
    #21
    Taha skrev 2009-07-21 02:25:08 följande:
    Tack alla för ert engagemang! Har haft fullt upp och inte följt upp alla fotografer förrän idag och nu har det löst sig.Stort tack!!
    Vem blev det? 'nyfiken*
  • Tue 14 May 2019 16:46
    #22

    Hej!

    Jag har ett par datum lediga i sommar och den 25 juli är ett av dem!
    Så om du fortfarande letar efter en duktig och erfaren fotograf så finns jag tillgänglig.

    Vänligen gå in på min hemsida för att se min portfolio!
    www.jessicabjorkwall.se

    Hoppas vi hörs!
    Jessica

  • Wed 15 May 2019 18:37
    #23

    Hej! 

    Mitt namn är Petter och jag driver en produktions byrå med min partner. 

    Vi har jobbat med både stora och små företag och även gjort bröllops fotograferingar + video. 

    Här är vår hemsida där du kan se referens bilder. 

    www.doozyproduction.com 

Svar på tråden Fotograf hoppade av - Snabba svar