• Holmbe­rget
    Äldre 12 Jul 23:29
    2329 visningar
    2 svar
    2
    2329

    Februari 2010

    Hej!
    Hittade ingen tråd för bröllop februari 2010, men det kanske fanns utan att jag hittade det!? Om det inte redan fanns så hoppas jag att fler hoppar på denna då, annars kanske jag kan få tips om hur jag hittar en som redan finns!? Är ny här på BT, så jag har inte riktigt koll på hur allt funkar ännu...

  • Svar på tråden Februari 2010
  • leia05
    Äldre 5 Oct 17:24
    #1

    Vi ska också gifta oss i februari!
    Jag håller på att börja planera nu, har bokat kyrka och lokal (för några veckor sen) samt smink och hår (idag!).
    Nu börjar det kännas "på riktigt".
    Hur långt har ni kommit i planeringen?

  • Selma2­010
    Äldre 6 Oct 14:48
    #2

    Hej hej!
    En till februari här... Har gått ifrån bt ett tag, blev lite för mycket anser jag, måste ta allt planerande med en nypa salt. I slutet handlar det ju om vad vi vill göra inte vad man bör göra.

    En tråd för februari känns dock helt rätt! Vi planerade rätt mycket i somras, fixade lokal, kykra, klänning, alla viktiga personer tillfrågade mm men nu har vi haft paus men börjar verkligen bli dags att fundera ut mat, dryck, ring, frisör, transport, hotell för gästerna och allt sådant. Inbjudningskorten skickades i helgen och har redan fått några svar, såå roligt!

    Största problemet känns som något varmt att på mig och även varma skor. Gifter oss i Övik så kan bli riktigt kallt! Vill dock inte ha någon typisk bröllopskappa utan lite mer modernare kort fuskpäls men ingen är helt rätt av alla som finns i butikerna nu.

Svar på tråden Februari 2010