• Bröllop 090829

Tips på fotograf Kungälvs-trakten

Hej,
    Är det någon som kan tipsa om en bra fotograf runt Kungälvs-trakten? Tacksam för alla tips

• Svar på tråden Tips på fotograf Kungälvs-trakten
  • jtingstrom

sist jag tipsade någon i forumet fick jag en varning... Men hela göteborstraketn borde väl funka .... du behöver nog specificera vilken nivå du vill ha på bilderna/fotografen. Proffs, entusiast eller en glad hobbyist... :o)

• abcd1234

Bröllop 090829 skrev 2009-07-08 19:41:16 följande:

Hej,Är det någon som kan tipsa om en bra fotograf runt Kungälvs-trakten? Tacksam för alla tips
    Precis vad jag behöver tips på med OCH jag gifter mig på samma dag, 29/8...haha. Så gärna tips på två fotografer i kungälvstrakten! :P

För min del får det gärna vara en glad hobbyfotograf, bara jag kan få se på portfolio-bilder så man kan bedöma kvalitén! :)
  • AnnanLi

OM någon, ska det naturligtvis stå. ;)

• mikaelohlson

Hej på er!

Vi gifte oss i september och hade några som kallar sig "team mysak". Vi är mycket nöjda med de bilder vi fick och kan varmt rekommendera dem för ert bröllop!

Vi bor i Falköping men Kungälv är ju inte långt bort om man vill ha bra foton..:)

Lycka till på er speciella dag!
    Mikael Ohlson

Deras webbplats: www.mysak.org/
    Vi finns med i deras "Galleri 1"

• emi82

Hej! Vi hade den här killen i GBG som hobbyfotograf på vårt bröllop. Vi är jättenöjda med våra bilder. Gå in och titta på bilderna på: www.roosfoto.se

Svar på tråden Tips på fotograf Kungälvs-trakten