• Stifflers Stiffla

3:e gången gillt!

Idag kom jag med en galen idé. Jag frågade min sambo om vi inte skulle titta in i en guldsmeds-butik när vi ändå var i en annan stad. Det slutade med att vi beställde förlovningsringar! GAAHH! Det är lätt att vara kaxig innan det gäller...men nu är det gjort Känns bra!
    Vi har varit tillsammans i 1 1/2 år, och bott ihop sen februari i år. Vi har båda varit gifta förut, och jag har varit förlovad en gång till utöver det...så nu är det 3:e gången gillt!
    Vi har redan börjar prata om kommande bröllop...nån som också varit gift förut och kan komma med några tips, eller tankar och ideér...?

• Svar på tråden 3:e gången gillt!
  • Stifflers Stiffla

Puff...puff...

• Aleta

Jag var gift förut, men inte han.

Kör på med något som ni gillar bara. Bekymra er inte om vad andra ska tycka utan ha den sorts bröllop som passar er bäst.

Grattis till förlovningen!

• sici

jag har varit gift innan men inte han.

Denna gången gifter vi oss utomlands med barnen och svärmor.Efteråt har vi fest.

• Stifflers Stiffla

Tack för era svar! Jag har som ni märker inte varit här på ett tag...

Men nu är vi alltså förlovade. Gud vad pirriga vi var, som två 14-åringar, fniss

Ja, jag hade tänkt att bara bjuda vänner den här gången. Känns lite pinsamt inför alla släktingar att bjuda till bröllop igen..."jaså, ska hon gifta sig nu igen" typ...men han vill ha sina föräldrar med av nån konstig anledning, för de har inte särskilt bra kontakt. Och jag har så många kusiner så det blir både svårt att sålla och dyrt.
    Möjligtvis får barnen vara med...jag har en dotter sen förut och han har två döttrar. Men, men, vi har väl tid att prata om det, för det lär inte bli av i morgon

Kram/ Stifflan

Svar på tråden 3:e gången gillt!