Hoffsennanen Tottoplex skrev 2009-07-02 22:29:54 följande:
men guuud....stackars ts som bara blir överöst av negativa saker om detta. vi har redan disskuterat detta vilt i andra trådar så ge henne svar på hennes fråga. inte vad ni anser om saken!brudöverlämning förekommer faktiskt lite då o då på sina håll och jag tycker det är så sjukt vackert!och spelar ingen roll vem du vill gå in med. ta någon som du bara känner dig trygg med och som du vill gå med att ha brudöverlämning är för mig helt perfekt då min m2b inte kommer se mig alls före vigseln. han kom mer lipa!hahah...av glädje å lycka såklert..får man väl hoppas!!
Jag kände mig trygg tillsammans med/ville gå fram med min MAN. Det var ett MAGISKT ögonblick när kyrkklockorna ringde, vi väntade på att gå in i kyrkan, sida vid sida, hand i hand, vår musik satte igång, vi tog ett djupt andetag och min man bjöd mig sin arm och vi gick in tillsammans. Åhhhh, vad jag önskar att du får vara med om det du också.
Vad du än väljer; lycka till!Men var inte för snabb med att förkasta alternativet att gå in tillsammans med din blivande make