• soon and very soon

Fel kort!

Sitter nu här med 60 st tackkort som skulle skickas ut o jag har beställt fel!!!
    Vet att det är ett i-lands problem men vart sååå lack, det är helt o hållet mitt fel skrev i fel siffror till fotografen
    aja nu känns det bättre men trippelkolla när ni gör era beställningar är ett litet råd!
    kram M

• Svar på tråden Fel kort!
  • Red Scarlet

Men ååh vad irriterande.. stackare

• anja1661

åhh nej suck! vad irriterande! jag gjorde som du skrev - trippelkollade så det blev rätt, och det blev det! vi e sååå nöjda med våra tackkort och de som fått sina älskade det!!

• Pärlan2009

Förstår att det svider!!!! Sånt där är lätt att gräma sig över men du får försöka tänka att det måste bli ngn miss. Allt annat blev ju perfekt! :)

• soon and very soon

Har insett att livet går vidare men liiiite svider det fortfarande, korten är dock super fina o kortet är bra tror ingen märker nått.

• Red Scarlet

soon and very soon skrev 2009-07-04 16:29:32 följande:

Har insett att livet går vidare men liiiite svider det fortfarande, korten är dock super fina o kortet är bra tror ingen märker nått.
    Haha men då fick du ändå ett kort som fungerar att använda? Vilken tur! Med min otur skulle jag väl ha lyckats beställa en detaljbild på min brudbukett eller något. Jag måste göra egna kollagebilder till våra tackkort för att vara säker på att de blir som jag tänkt, annars skulle jag säkert lyckas med något liknande ;(
Svar på tråden Fel kort!