• MimmiM­ama
    Äldre 1 Jul 15:01
    1906 visningar
    2 svar
    2
    1906

    Bråttom! Öppettider i sommar på Zari Degerfors?

    Vi tänkte åka dit idag och kolla på kläder till min blivande man. Men jag fick inget svar när jag ringde och på hemsidan som inte verkar uppdaterad står det inte något om att de skulle ha semesterstängt eller så.
    Någon som vet om de har öppet?
    Vi gifter oss den 18 juli och han har inga kläder ännu!
    När vi var där för flera månader sen så sa hon att det inte var bråttom utan vi skulle komma veckan innan vigseln. Men hon sa inget om hur de hade öppet i sommar så jag blev lite nojjig nu
    Någon som känner igen det?

  • Svar på tråden Bråttom! Öppettider i sommar på Zari Degerfors?
  • mrshol­m
    Äldre 1 Jul 15:19
    #1

    Hej! Prova att ringa igen...annars tror jag att det är så att de har öppet alla vardagar 12.00 - 18.00 och på lördagar vet jag att de e öppet. Vet även att de har kopiöst mycket att göra att de är där övrig tid oxå så att vill man ringa och boka en annan tid än öppettiderna ska nog det gå att lösa.
    Jag rekomenderar er att ringa innan ni åker dit för att någon ska ha möjlighet att ta hand om er på bästa sätt då de har fullt upp.
    Kan dock rekomendera dem...vi fixade ALLT vårt från dem och är mer än nöjda!!

  • Milla8­4
    Äldre 1 Jul 15:19
    #2

    Jag tror dom har vanliga öppettider. Iaf har ägarinnan sin semester på vintern för att dom ska ha öppet till sommaren när så många gifter sig.
    Själv ska jag dit sista veckan i Juli för att hämta mina och min blivandes kläder.

Svar på tråden Bråttom! Öppettider i sommar på Zari Degerfors?