• MsMine­lli
    Äldre 29 Jun 20:02
    12675 visningar
    10 svar
    10
    12675

    Bra spraytan i Stockholm?

    Någon som har tips på bra och privärda ställen i Stockholm där man kan få en spraytan? Tacksam för alla tips!

  • Svar på tråden Bra spraytan i Stockholm?
  • climbe­rwoman
    Äldre 30 Jun 20:28
    #1

    jag letar också..tips? någon!

  • drömla­nd
    Äldre 30 Jun 20:35
    #2

    Har inte varit där själv, men vet att de har på Underverk1 i Hammarby sjöstad www.underverket.nu/

  • MsMine­lli
    Äldre 2 Jul 12:22
    #3

    Hittade ett ställe som heter Skönhetsborgen i en annan tråd som en tjej tipsade om - tänker testa det vid tillfälle! Rätt överkomligt pris också; 150-250 kr för hela kroppen.

    Återkommer med resultat =)

  • J A
    Äldre 7 Jul 21:24
    #4

    Jag ska till HK- kliniken på tunnelgatan på tors 9/7. Kan rapportera sen!

  • ErikaW
    Äldre 10 Jul 21:26
    #5

    Annars kan jag tipsa om att få en "brun-utan-sol-massage". Både skönt och det blir jättefint och jämnt resultat! En som gör det, där jag har varit, är Jeanette Sahlström, hudterapeut som sitter på Kungstensgatan i Sthlm. Hennes hemsida är www.skonhud.se

  • tallkr­ogen
    Äldre 10 Jul 21:31
    #6

    Har prövat Spray-tan några gånger och alltid blivit lite randig...tyvärr.

    Men jag har en egen gradvis brun utan sol lotion, Dove´s, som jag är nöjd med. Blir dock lite flammig bak vid hälarna, väcken där. Men pris skillnaden är ju enorm så har du tid, köp en brud utan sol (rusta för 29kr) och pröva.

  • erika2­6
    Äldre 14 Jul 06:40
    #7

    Här på söder kan hon komma hem till dig. För Spran-tan. 500:-

  • erika2­6
    Äldre 14 Jul 07:58
    #8

    Spray-tan!

  • Äldre 28 Jul 12:07
    #9

    Sent svar haha men jag och min kompis kör spraytan hos Underverk1 i Sjöstaden. Ligger ju iaf nära Södermalm, bara fem minuter från gullmarsplan och vi blir alltid supernöjda. De tar även emot större grupp inför bröllop eller andra fester och så får man grupprabatt :)

    Soldusch är bästa uppfinningen som finns!

  • Äldre 29 Jul 08:10
    #10

    Har varit i Södertälje hos en där det blev jättebra! Inte randigt eller ojämt
    någonstans. 

    eyelash-design.se/

    Kostade 300kr för helkropp. 
    Självklart så blir man fläckig när det släppte efter några dagar. Men från början var det helt perfekt!

Svar på tråden Bra spraytan i Stockholm?