är jag för snäll
Jag blir så förbannad för jag tror jag är för snäll.jag är 45 år och har skrivit här förr ang mitt sambo med en 44 årig alkholist som varit nykter nu 2 mån och tar antabus 2 ggr i veckan + går hos beroende kliniken men han är så kall och nonchi i bland att jag blir så förbannad.Vi har varit tillsammans i 10 mån,flytta ihopa efter 4 mån och förlova oss efter 6 mån och skall ev gifta oss om 8 mån.Men han har en dotter på 19 år som bara är problem med.Hon har panikattacker och bulimi och varit inne på psyk 100 ggr.Hon har skurit sig och jag anser att hon har en psykos baserad påp borderline eftersom jag själv är utbildad inom psyk.Nu på midsommar så ljög hon för polis och en massa andra att hon blivit våldtagen och sen dagen efter sms hon till min sambo adjö så han fick panik och åkte in dit.Hon vägra släppa in honom så han fick ringa polis som tog henne med sig och nu är hon tvångsintagen på psyk.Han bryr sig för mycket anser alla vi i hela familjen för hon har hjälp men han mår dåligt och jag tror att flaskan finns inom räckhåll snart.,Han kan ej hantera konflikter.
Men jag är snäll och hjälper honom och gör mat och är snäll och gör allt för honom och visar massor av kärlek men får inget tillbaka.han vill knappt röra vid mig och är kall och likgiltig och bryr sig bara om andra men jag kommer sist.Jag sväljer min ilska för han har varit ihopa med andra kvinnor och när dom börjar ställa till scener och får utbrott och blir arga,har han lämnat dom.Så det är väl därför som jag äör rädd.Jag har ont i magen av det här och vet ej hur jag skall hanetar detta.Älskar han mig eller?Han säger att han gör det men visar det dåligt.Han har varit sån alltid tyvärr.Ena dagen så och andra dagen si.Man blir osäker på vad man har honom.Han är nog smart också för han vet hur man gör med kvinnor.Men hur skall jag toklka detta och hur skall jag hantera detta?Tacksam för alla råd