Oljemålning av bröllopsfoto
Hej hopp,
fick ett erbjudande från picazzi.com att göra en oljemålning av vårt bröllopsfoto. Låter som en kul idé men är lite tveksam. Är det någon som har provat?
/Jenny
Hej hopp,
fick ett erbjudande från picazzi.com att göra en oljemålning av vårt bröllopsfoto. Låter som en kul idé men är lite tveksam. Är det någon som har provat?
/Jenny
I HPPhotosmart så vet jag att man kan omvandla foton för att få dem att se ut som oljemålningar. Har ni eller någon bekant märket HP på datorn, så kan ni ju testa där först för att se vad ni tycker.
Jag tycker det verkar jättecoolt! Men som sagt, jag skulle nog också testa innan jag bestämmer något!
Nu har jag inte provat just picazzi så jag vet inte hur deras kvalite är. Men däremot har jag provat en annan säljare som gjorde oljemålningar via datorn. Bilden jag valde skulle vara i storleken 15*25 och jag blev otroligt besviken på kvaliten när jag fick min tavla. Bilden blev väldigt suddig på nära håll men på ungefär 5meter ser den okej ut. Jag betalade ca 80kr för bilden, så för min del så kvittade det. Men vill påminna att kolla ordentligt på bilderna dom har gjort innan, där ser man ett lite bättre hur bilden blir, sedan skiljer det sig säkert mycket mellan stor och liten bild och hur detaljerad bilden är.