Hemlig2009 skrev 2009-06-22 20:19:57 följande:
Först så fick jag åka och hämta små kuvert på olika platser tidigt på morgonen, dessa ledde mig till Scandic när vi åt deras hotellfrukost. Sedan bar det iväg till äventyrsbana ute i skogen, det var kommunikationsövningar, samarbetsövningar och höghöjdsbana. Superkul verkligen! Sedan var det dags för sen lunch och då blev det picknick i parken och där fick ajg samla lite poäng i några snälla uppdrag. Vi satt och myste och pratade hela eftermiddagen, uppskattat att inte allt är i två-timmarspass och en massa stress. Middag blev det hemma hos en av tjejerna i form av pizza och Margaritas (min favvo-drink), sedan var det Singstars och några Tequila innan vi gick ut och danslade loss på krogen. Helst slut var jag när jag kom hem runt 04... Och ganska rund under fötterna. Är superglad att de ordnade en hippa som var anpassad efter vad jag skulle tycka var roligt. En liten "outfit" fick jag också: en tajt rosa klänning, glitterbälte i guld och matchande guldkrona med små vippande pärlor i. Syntes att det var möhippa men tanken var ändå att jag skulle få se fabulous ut.
Vilken härlig möhippa.
Jag skulle gärna vilja få ha möhippa som är för min skull också.
Det vore jätte roligt. Men jag har inte så många kompisar och jag tror inte min jobbarkompis gör något sånt.