• Taha

Ni som anlitat RAfoto

Hur blev era bilder?
    Är ni nöjda?

• Svar på tråden Ni som anlitat RAfoto
  • gein

MorKe,
    Allvarligt talat. Tror du att Richard själv skulle ge er en länk till ett par han har fotat och samtidigt utge sig för att vara brudgummen själv?

Vi anlitade Richard till vårat bröllop den 13/6. I priset ingick 80 redigerade bilder samt 20 utskrifter + alla tagna bilder i högupplöst format. Nu väntar vi på leveransen men vi har kunnat se alla bilder redan i ett lågupplöst format och vi är otroligt nöjda.

Det letades länge efter en fotograf men vi var inte villiga att betala den höga summa som de flesta fotografer tar ut för bröllopsfotografering. Vi hade lite tur att hitta Richard till slut och till en prislapp som vi var nöjda med. Han va otroligt ödmjuk och lyhörd för våra önskemål och gav ett väldigt seriöst och fokuserat intryck.
    Trots att det regnade den dagen så krälade Richard både på asfalt och i gräs för att få de där perfekta bilderna. Han gav verkligen allt och jag kan ärligt säga att vi inte kunde hittat en bättre lämpad fotograf för våra kanske lite mer okonventionella önskemål. Hoppbilden på bryggan blev fantastisk!

Nu har vi som sagt inte fått de redigerade bilderna men jag har svårt att tro att vi skulle bli missnöjda med dem. Utifrån våra erfarenheter så kan vi varmt rekommendera Richard till andra!

• andpon

Jag gifte mig med min Johanna i Enskede Kyrka den 30 maj och kan bara instämma i lovorden över Richard.
    En förstklassig fotograf och därtill även en ytterst sympatisk och professionell ung man. Richard var med oss i fyra timmar och tog sammanlagt över tusen bilder. Vi fick SAMTLIGA dessa bilder på en dvd-skiva efter bara någon vecka. Därutöver fick vi även i en separat folder drygt 100 bilder som Richard särskilt hade efterbehandlat.

Jag kan varmt rekommendera Richard som bröllopsfotograf. Både vad gäller hans tekniska kompetens, visuella fantasi och varma, trevliga sätt. Att han därtill är oerhört prisvärd att anlita gör förstås inte saken sämre.

Hälsningar,
    Anders Pontara
    Stockholm
    anders.pontara@bredband.net

• Essovich

Jag tycker det är hemskt trevligt på bröllopstorget...ofast....men sånna här påhopp på en människa som kanske inte ens vet om vad som pågår kan ju förlora massor med kunder på ett sånt inlägg som ditt MorKe:( Tänk om folk skulle bry sig mindre om andra och mer om sig själv isället....

/Jessica

• Taha

Jag ser att Morke inte längre är aktiv på sidan. Är det för kommentaren han skrev? Någon moderator som kan svara?

• More Love

Vi gifte oss i lördags (8/8 -09). Vi hade under hela vår underbara dag Richard med oss som fotograf. Det har ju bara gått 2 dagar så vi har ännu bara sett en skymt av bilderna (men de såg underbara ut!). Jag och min man är väldigt nöjda med samarbetet med Richard. Han var lyhörd, snabb, skicklig men även öppen för våra idéer och förslag. Vi har nu efter fått höra från flera av gästerna att de tyckte att Richard var väldigt trevlig. Väntar nu med spänning på bilderna....
    Fråga gärna om ni vill veta mer om samarbetet med Richard.

/Jenny

• Linaaa

Vad hade richard för priser för sin fotografering, nyfiken? Har vart inne och kollat på lite bilder som han tagit och hoppbilden på bryggan är verkligen fantastisk:)

• Hjartafró

Han är riktigt billig, typ 5100 kr + moms. För det så fotar han under hela bröllopsdagen. Man får alla bilder, typ 1000-1500 st, på en skiva + de 100 bästa redigerade.

Vi var mycket nära att boka honom för vårt bröllop, men valde istället Jakob Granqvist (www.jakobgranqvist.com/) som i vårt tycke tar bättre bilder.

• Linaaa

Vad betalade ni för Jakob?

Svar på tråden Ni som anlitat RAfoto