ledsen
hej allihopa!
tyvärr är det så att jag och min blivande svärfar har blivit osams. han sa till mig att jag uppfostrade min dotter dåligt och att han och hans fru inte vill ha med min dotter att göra i framtiden (min dotter är inte biologisk dotter till min sambo).Det började med att han hade missuppfattat ett skämt som jag och min sambo hade tillsammans med min dotter som byggde på ironi, men han förstod inte detta och därför är jag en dålig mamma.
Jag och min sambo tillsammans med min dotter åkte därifrån med engång ochjag var givetvis väldigt ledsen.
Men min fundering är nu vi gifter oss om 2 månader och hur löser man detta. Det handlar inte bara om att förlåta utan jag känner att jag behöver sätta ner foten och visa att man kan inte bara bete sig hursomhelst.Min sambo är väldigt ledsen vilket jag förstår för detta är hans pappa.
Jag har ingen lust att spela charader inför folk , min fundering är att jag inte vill ha ett tradionellt honnörasbord med föräldar utan hellre hela vårat brudfölje, vad tycks
finns det någon därute som har erfarenhet av sådan här situationer