• kaif

hur ska jag hitta skor

hur ska jag hitta skor där jag kan ha inlägg i, som inte har mer än 4 cm klack, som inte glappar utan sitter kvar på foten, som är lagom hala när man dansar, och som är tillräckligt stora för mig, och dessutom sköna för att ha en hel dag, och som ser lite ut som brudskor iaf... verkar omöjligt

• Svar på tråden hur ska jag hitta skor
  • nano86

Jag kör på ballerina, har ilägg och jättesmå fötter och de brukar funka bra för mig. KLack struntar jag i.

• kaif

Jag har i stället ofta för stora fötter, finns inte alltid min storlek. Har du bild på dina? Var köpte du dem?

• December 2009

Mina rainbow är lite bredare och rymliga och rymmer inlägg i. Är ca 3-4 cm klack och jättesköna!

Bethany heter de

• December 2009

Jag är förövrigt 42 i skor 41 kunde jag ha dessa i utanproblem!

• December 2009

Åh de har gjort om dem? mina är lite slutna ner till

Kanske de hette annat?

(måste ta reda på)

• kaif

jag har köpt ett par såna här

dinsko.se/Dam/Farger/Vit.aspx

men de funkar inte att dansa i, de glappar fast de är trånga i tårna, man får t.om vara försiktig när man går. Skulle vara bra att ha något typ band som höll fast skon runt vristen. Men vet inte om det går att få till på dessa.

• nano86

Har bara ingen bild är stl 34-36 så det blir barnskor ibland för mig. Men mina favoritskor just nu är ett par ballerina just för att de är så öppna så gör det inget fotet kommer högre upp i skon (har jätte höga och breda fötter för min stl)

Det borde väl gå att få fast nåt typ av satinband bak på skon och sen knyta runt vristen? Vet inte riktigt hur man ska fästa det snyggt bara, ni har ingen sömmerska eller liknande som vågar sig på sån där du bor?

Svar på tråden hur ska jag hitta skor