Nån som skippat valsen?
Vi kommer göra det.
Vi kommer göra det.
Vi hade heller ingen vals men vi dansade tryckare istället. Vals är inte riktigt vår grej.
Vi har oxa skippat dansen. Vi har mottagningen pa ett hotell pa samma vaning som hotellets bar sa folk far mingla istallet.
Sen nar de aldre gar hem sa drar vi unga ut till en nattklubb dar champagne vantar pa forbokade bord.
Skönt och höra - tycker inte man skall göra något som känns olustigt.
Vi dansar inte heller.
Ingen dans för oss heller. Vår vigselförättare försökte övertala oss men det gick icke! Jag skulle tycka att det var jättejobbigt att stå och dansa framför ca 100 personer!
Vi kommer att köra evolution of dance istället för vals.
Eftersom min man avskyr att dansa skippade vi den traditionella valsen, det var fritt fram för alla andra som ville att dansa direkt i stället.
vi körde en liten tryckare ist.. Räckte fint..
ingen dans för oss. Skönt!
ja här blir det tryckare.
inga vals här inte. Vi kommer att köra dirty dancingdansen istället! Ville hitta på nåt kul för vi är inte några valsmänniskor :)
Hi Hi vi ska också köra dirty dancing .... på lördag gäller det!
Vi har fått till ett bra nummer :)
Myran82
Vad spännande!! Hur har ni gjort med stegen. Vi ska göra ungefär som de som finns på youtube, det har funnits en länk här innan på BT. Du måste skriva hur det gick sen!
vi ska inte ha någon dans utan bara en mysig middag =)
Vi dansade tryckare!
Här blir det tryckare och våra närmsta vänner är införstådda med att det ska haka på ganska omgående då min man inte vill dansa med publik, han blir nervös så vi dansar själva typ 30 sek
Lutar mot en tryckare här också, eller så skippar vi dansen helt och hållet.
MimmiMama, låter jättebra att säga till de närmsta att hoppa in efter en halvminut. Jag och M2B gjorde detta när min brorsa gifte sig.
Vi ska nog köra "You never can tell" från Pulp Fiction...