• novemberbrud2009

Nån som skippat valsen?

Vi kommer göra det.

• Svar på tråden Nån som skippat valsen?
  • Villemoa

Vi hade heller ingen vals men vi dansade tryckare istället. Vals är inte riktigt vår grej.

• londontjejen

Vi har oxa skippat dansen. Vi har mottagningen pa ett hotell pa samma vaning som hotellets bar sa folk far mingla istallet.
    Sen nar de aldre gar hem sa drar vi unga ut till en nattklubb dar champagne vantar pa forbokade bord.

• novemberbrud2009

Skönt och höra - tycker inte man skall göra något som känns olustigt.

• Med stor förväntan

Vi dansar inte heller.

• krutt

Ingen dans för oss heller. Vår vigselförättare försökte övertala oss men det gick icke! Jag skulle tycka att det var jättejobbigt att stå och dansa framför ca 100 personer!

• Tant Doris
    Lakritsbåten skrev 2009-06-18 20:29:32 följande:
    ingen dans för oss heller. M2B hatar att dansa (nästan panisk fobi för det!)
    Samma här!
  • Tehya

Vi kommer att köra evolution of dance istället för vals.

• Lemmy

Eftersom min man avskyr att dansa skippade vi den traditionella valsen, det var fritt fram för alla andra som ville att dansa direkt i stället.

• MulleNuh

vi körde en liten tryckare ist.. Räckte fint..

• zorken19

inga vals här inte. Vi kommer att köra dirty dancingdansen istället! Ville hitta på nåt kul för vi är inte några valsmänniskor :)

• Myran82

Hi Hi vi ska också köra dirty dancing .... på lördag gäller det!
    Vi har fått till ett bra nummer :)

• zorken19

Myran82

Vad spännande!! Hur har ni gjort med stegen. Vi ska göra ungefär som de som finns på youtube, det har funnits en länk här innan på BT. Du måste skriva hur det gick sen!

• T0612

vi ska inte ha någon dans utan bara en mysig middag =)

• MimmiMama

Här blir det tryckare och våra närmsta vänner är införstådda med att det ska haka på ganska omgående då min man inte vill dansa med publik, han blir nervös så vi dansar själva typ 30 sek

• Mariavw81

Lutar mot en tryckare här också, eller så skippar vi dansen helt och hållet.
    MimmiMama, låter jättebra att säga till de närmsta att hoppa in efter en halvminut. Jag och M2B gjorde detta när min brorsa gifte sig.

• miamedknuff

Vi ska nog köra "You never can tell" från Pulp Fiction...

Svar på tråden Nån som skippat valsen?