• didis
    Äldre 18 Jun 08:37
    3993 visningar
    23 svar
    23
    3993

    Fästman avslöjad som porrstjärna...

    Hur bra koll har ni på vad er blivande make sysslar med på dagarna egentligen?

    KAN han vara porrstjärna i smyg??

    Och skulle ni kunna gifta er med en nuvarande/före detta "porrstjärna"?

    www.aftonbladet.se/nyheter/article5398093.ab

  • Svar på tråden Fästman avslöjad som porrstjärna...
  • Betty Boop august­i2009
    Äldre 18 Jun 13:15
    #11

    Skulle nog bara öppna dörren, slänga ut honom och sen byta lås.

  • JustMe­AndMyL­ove
    Äldre 18 Jun 13:15
    #12

    Hahahahaahah

    Betty Boop augusti2009 skrev 2009-06-18 13:15:03 följande:


    Skulle nog bara öppna dörren, slänga ut honom och sen byta lås.
  • Sonja6­8
    Äldre 18 Jun 13:39
    #13

    Min man är sjukskriven efter en operation, går alltså hemma sedan oktober. Kanske man skulle börja kolla vad han sysslar med där hemma egentligen, för det är då definitivt inte hushållssysslor. De finns kvar åt mig när jag kommer hem från jobbet. Kanske han extraknäckar som porrskådis för att dryga ut sjukpenningen?
    Hmmm... TAck för tipset !

    Ärlighet är jätteviktigt för mig, jag tror inte jag skulle kunna förlåta ett sånt svek. Just att han inte berättade. Eller rättare sagt; förlåta - JA, men kunna fortsätta leva ihop med honom och lita på honom igen - Nej, knappast. Tilliten skulle för evigt vara förstörd.

  • didis
    Äldre 18 Jun 13:51
    #14

    Vad snopen man skulle bli om man såg sin egen soffa i en film...



    Kan kosta på mig en glad gubbe för tanken är verkligen mer skrattretande än trolig! Maken skulle ligga rätt risigt till om jag kom på honom med att extraknäcka som porrskådis!


    Sonja68 skrev 2009-06-18 13:39:14 följande:
    Min man är sjukskriven efter en operation, går alltså hemma sedan oktober. Kanske man skulle börja kolla vad han sysslar med där hemma egentligen, för det är då definitivt inte hushållssysslor. De finns kvar åt mig när jag kommer hem från jobbet. Kanske han extraknäckar som porrskådis för att dryga ut sjukpenningen?Hmmm... TAck för tipset !Ärlighet är jätteviktigt för mig, jag tror inte jag skulle kunna förlåta ett sånt svek. Just att han inte berättade. Eller rättare sagt; förlåta - JA, men kunna fortsätta leva ihop med honom och lita på honom igen - Nej, knappast. Tilliten skulle för evigt vara förstörd.
  • Sonja6­8
    Äldre 18 Jun 14:04
    #15
    didis skrev 2009-06-18 13:51:48 följande:
    Vad snopen man skulle bli om man såg sin egen soffa i en film... Kan kosta på mig en glad gubbe för tanken är verkligen mer skrattretande än trolig! Maken skulle ligga rätt risigt till om jag kom på honom med att extraknäcka som porrskådis!
    Ja, snacka om chock. Va?!?! Är inte det där vår soffa och våra gardiner...och våra... och va fan, min MAN!!!!
    Kostar också på mig en
  • MV85
    Äldre 18 Jun 14:08
    #16

    Om han bara var öppen och ärlig med det skulle jag inte ha några problem med att han HADE jobbat med det, där emot är det inte något jag skulle palla om han har som jobb nu.

  • Fjosok
    Äldre 18 Jun 14:11
    #17


    Tror jag avlider

    Med tanke på dom skådespelartalanger som porrskådespelare brukar besitta så kan jag förstå att hon slänger ut honom. Har ibland funderat vad som skulle hända om man tog en porrfilm och klippte bort allt sex så att bara själva agerandet var kvar.

    Skulle bli HEJDLÖST roligt
  • GladaE­mma
    Äldre 18 Jun 14:14
    #18

    Undra hur man reagerat om ens väninnor beställt en strippa till möhippan och in genom dörren kommer ens man! shit asså - snacka om chock

  • didis
    Äldre 18 Jun 14:16
    #19

    Hahaha! Frågan är vem som blir mest chockad!!


    GladaEmma skrev 2009-06-18 14:14:17 följande:
    Undra hur man reagerat om ens väninnor beställt en strippa till möhippan och in genom dörren kommer ens man! shit asså - snacka om chock
  • Fjosok
    Äldre 18 Jun 14:23
    #20

    Typ såhär





    (nej, det finns inget sex bakom länken, annars hade YouTube dragit ner den) men typiskt porrfilmsagerande.

    Lova evig trohet till en sådan lirare

  • didis
    Äldre 18 Jun 14:25
    #21

    Ohh! Guldbaggenomineringsvarning!

    *skriver ner: längsta ordet idag*


    Fjosok skrev 2009-06-18 14:23:21 följande:
    Typ såhärwww.youtube.com/watch(nej, det finns inget sex bakom länken, annars hade YouTube dragit ner den) men typiskt porrfilmsagerande.Lova evig trohet till en sådan lirare
  • Fjosok
    Äldre 18 Jun 14:29
    #22

    Precis, brudgummen kommer in på natten efter att ha tagit av sig sin outfit och säger till den väntande bruden.

    Klart du ska ha skistick när du åker skidor. I have a good skistick that you can use ...på göteborgssvengelska

  • Sonja6­8
    Äldre 18 Jun 14:43
    #23
Svar på tråden Fästman avslöjad som porrstjärna...