• 27juni2009

Fotat secret box

Idag var jag på prov smink , hårfärgning o prov m håret. Efteråt hade jag bokat tid med en amatör fotograf som aldrig ahde plåtat secret box, men vilka bilder underbart vackra o de var hur lätt som helst att slappna av i ehnnes närhet. Hade en vän med som hjälpte mig m strumpebanden o som peppade mest som moraliskt stöd,men utan henne hade nog kännts lite mer stelt.
    Ville bara berätta för er som tvekar o e rädda för att de känns konstigt, de enda som kändes konstigt var när man skulel byta om ,men jag ahde med en siden morgonrock så var de problemet löst
    Använde mig av 2 olika ombyten + en sjal har redan fått bilderna över mail o de flesta är BRA så ta mod till er o våga de e en kick

• Svar på tråden Fotat secret box
  • wiicky

Vad roligt. Är själv lite sugen när den dagen närmar sig. Är det någon som kan berätta ungefär vad det kan gå på? I runda slängar, alltså.

• 27juni2009

Ja nu gjorde jag ju hos amatör, jag betala 1500 för detta, dessa bilderna printade i svart vitt, alla i färg på skiva. o sen komem rhon o fotar vid vår vigsel o mingel vid festlokal på dagen B de bilderna får vi på skiva o kan framkalla själva vilka vi vill ha
    de vanliga kan nog ligga på 1000-2500 skulle jag tippa på beroende på antal bilder

• möklintabröllop

2 200 kr för fotografering, 8 bilder, album + box. Fotografering hos en prisbelönt porträttfotograf.

• jtingstrom

om man fotar hos någon som inte är proffs finns det goda (större) möjlighet att får bilderna digitalt i högupplöst format så att man kan göra lite fler kopior på sina bilder (om man nu vill ha detta, inte bara vid secretbox, dock så är chansen till bättre bilder hos en proffesioinell ..

• lojeli

27juni2009: Har du kontaktuppgifter till "din" fotograf? Skulle gärna vilja testa att ta secretbox bilder men är inte beredd att betala flera tusenför det.

• 27juni2009

lojeli: ja hon beinenr sig i kristianstadstrakten, är det fortfarande intressant kan jag fråga henne om de e ok att jag lämnar ut uppgifter

Svar på tråden Fotat secret box