• annape84

WOOHOO!!

Åh jag är så sjukt äckligt lycklig just nu =)
    Jag hade den absolut bästa hippan i världen i lördags.. det finns inte ord till att beskriva hur sjukt grym den var =) Alla var med och jag fick göra toppen grejer...

Det är ganska många som är besvikna på sina hippor så jag tänkte att jag skulle skriv att jag är GRYMT nöjd! haha

• Svar på tråden WOOHOO!!
  • wiii

Låter härligt! :D
    Du vill inte avslöja lite mer? *nyfiken i en strut*

• annape84

Jo det är klart jag kan =)

Vaknade rätt tidigt i lördags morse av att grannarna mittemot oss höll på att flytta. Tänkte inte så mycket på det. Vi ligger kvar i sängen och zappar runt på tv.n. Min bästis ringer mig ( och nu i efterhand tycker jag hon lät lite konstig, hon skulle nämligen inte ringa mig utan hennes pappa... men hade bara mig i tankarna)

20 minuter senare rycks dörren upp, (Andreas hade öppnat dörren utan att jag hört det) mina 4 bästa kompisar och min syrra springer in - skrikande och med överfallsalarm. Jag blev helt SJUK rädd och puttade Andreas mot dörren. In hoppar alla fem och jag blir överfallen med pussar och kramar. Självklart blir jag så rörd så tårarna kommer =)

Jag blir bjuden på champagne, jordgubbar och frukost. Sen får jag sätta på mig rosa, typ cerise (?) knälånga tajts och en lila jympadräkt.. super sexigt! en krona med slöja och armband och halsband med bjällror. Jag får även två ögonbindlar musik i öronen och hörselskydd. Jag blir satt i bilen och jag har INGEN aning vart vi åker.

Det kanske blir för långt? Ja ja..

Efter lite promenad och gående i trappor hör jag musiken Eye of the tiger och jag får på mig en boxningshjälm. Då antar jag att jag ska boxas och "leka" lite. De tar av mig ögonbindeln och då får jag se 10 av mina kompisar! Tårar igen... sen vänder jag mig om och ser vem jag ska möta... Mikaela Laurén! Vet ni inte vem hon är... kolla: photos-b.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v287/104/4/652153254/n652153254_939217_8521.jpg

Sjukt jobbigt men sjukt kul!Ska försöka göra det lite kortare.. haha... Duscha, andra kläder, uppdrag, tunnelbana till medis, lunch vid bågen, SKRATT!, kändisspotting i Soho, ÖGONBINDEL igen... får gå med blindkäpp, blir satt i en stol, öppnar ögonen och får se en studio. Jag skulle sjunga... massor med glädjetårar!

Sjunger, gdricker vin, sjunger, gråter, skrattar och NJUTER!
    Ögonbindel på, musik och hörselskydd på, åker bil - länge... typ 30 minuter! Fattar ingenting! Gråter för jag är så sjukt glad och stolt över ALLA mina vänner som är där för min skull! Kliver av, går - upp för trappor, ner för trappor =) precis när ögonbindeln åker av blir jag satt i Grönans nya bergodalbana Insane! SKIT KUL! Båten tillbaka till slussen, bakar egen Pizza, äter, drinkar på ljungrens, hela stora gänget på 14 pers blir bjudna på drinkar och shots, vidare till Golden Hits. Får en kram av Rikard Herreys, dansar och bara njuter av VÄRLDENS BÄSTA DAG!

Oj det blev verkligen jätte jätte långt men jag skulle ha kunna skrivit så mycket mer.. alla detaljer som gjorde denna dag till den bästa får ni tänka kring för det skulle ta sjukt mycket plats!

PUSS

Svar på tråden WOOHOO!!