Hur fan tänker man?
Jag är så brydd på en bekant och hans exflickvän. De bestämde sig för att göra slut tidigare i år då hade de bråkat länge. När man var på besök kunde hon börja slänga grytor och porslin.
Jag gick tidigare i samma klass som tjejen och hon kallade mig för idiot som slutade i att vi knappt pratade sista året.
Efter examen blev hon tillsammans med min m2b:s bästa vän. För min killes skull har jag uppfört mig och inte ställt till med en scen när vi träffat dem.
Men jag blev rent ut sagt överlycklig när de gjorde slut, så vi skickadeut inbjudningarna i bara killens kompis namn.
Men det mest idiotiska är att de fortfarande bor tillsammans eftersom båda är för snåla för att betala full hyra
Nu har killen träffat en ny tjej fast han fortfarande bor tillsammans med sitt ex. I fredags var min m2b på besök hos killen och då säger kompisen att exet fortfarande vill gå på bröllopet. För det första var hon aldrig bjuden och för det andra umgås vi inte med henne om vi inte måste, alltså inte på tu man hand.
Killen sa att han var tvungen att prata med mig. Jag sa absolut nej! Idag kom ett sms från kompisen att exet kommer och hon anmälde sig. Jag skickade ett sms där jag sa nej eftersom jag inte tyckte att det var passande. Då kommer ett sms där han frågar om nya flickvännen får komma. Jo det var okej. Sedan kommer ett sms där han säger att exet vill veta varför hon inte får komma. Och dessa sms har kommit under kvällen nu.
Hur fan kan man vara så dum. Hon som anmäler sig till ett bröllop som 1. Hon inte ursprungligen var bjuden till. 2. Där killen har med sig en ny flickvän. 3. Varför bry sig när vi inte umgås.
Hur fan han kan vara så dum begriper jag inte heller. Varför vill man ha med sig sitt ex och nya tjejen? Och varför går han hennes ärenden och skriver frågor han ändå inte får svar på.
Jag behöver styrka att inte skriva något dumt. Jag känner att jag inte behöver ge någon förklaring till vilken jag bjuder till mitt bröllop!