• noodi

Små bröst - bra förstoringsinlägg?

Komplex har vi väl alla. Efter att ha ammat två barn, så vill inte mina tuttar längre.
    De hänger, och är små och skrynkliga.. Haha

Jag hade gärna velat göra en bröstförstoring, bara för att må bättre själv, MEN det är pengar som man inte har.

Så, jag har läst om att det ska finnas bra inlägg, som puschar upp och förstorar.
    Någon som vet vart man kan köpa dessa, och i fall de är bra?

• Svar på tråden Små bröst - bra förstoringsinlägg?
  • Lakritsbåten

jag har köpt lösa silikoninlägg vilket gjorde skillnad - lagom mycket enl min mening. De köpte jag där jag köpte underkläderna dvs i en specialbutik för det i Gbg.

• Mailskruttan

Jag har ju gått från en stolt E-kupa till en blygsam påse av en stolt E-kupa så jag fattar ditt problem här! Efter 2 ammande killar och snabb bröllops-viktnedgång på 14 kg så vill inte mina tuttar heller matcha den fina brudklänningen.

Jag har en specialbutik för underkläder i min stad som avhjälpte bekymret med nån slags foam-kuddar som ska användas dagligen mer än en vecka för att få till så att de formas efter mina lökar så att bröllopsresultatet blir bra. Så mitt heta tips är att gå till en som kan det här med bh:ar och underkläder, jag skulle aldrig välja kedjorna för detta (och aldrig till BH:ar i övrigt heller för den delen, experterna förhöjer utseendet enormt!).

Lycka till med dina framtida bomber!

• Mailskruttan

...och JA! Inläggen är super, jag har en snygg klyfta, och lökar som matchar mina tidigare E-kupe-bomber så jag är toknöjd!!!

• Jasminaa

Hej jag hade med jättesmå bröst förut och då gick jag runt med push up bh med typ 4 inlägg i. hahha och det va inte skönt men dom såg större ut med kläder på :) annars finns det väl att köpa i lindex sånna silikon inlägg. Jag har förstorat brösten kostade 32 tusen och det är något jag är riktigt nöjd med nu har jag C-D kupa känns jättebra :) så om du lyckas skrapa ihop 32 tusen så får du stora bröst och kan gå utan bh med massa inlägg. Jag känner mig så lättad nu typ fri från mina tjocka varma bh:ar

• noodi
    Lakritsbåten skrev 2009-06-14 19:29:48 följande:
    jag har köpt lösa silikoninlägg vilket gjorde skillnad - lagom mycket enl min mening. De köpte jag där jag köpte underkläderna dvs i en specialbutik för det i Gbg.
    Jag köpte en freebra i en speciell Bh-butik i Göteborg, och jag såg nu även att det fanns freebra-inlägg som ska vara bra.
    Dock hittade jag nu nåt på internet, som förstorar en kupa, och det vore ju inte helt fel. =)
  • noodi
    Jasminaa skrev 2009-06-14 23:33:52 följande:
    Hej jag hade med jättesmå bröst förut och då gick jag runt med push up bh med typ 4 inlägg i. hahha och det va inte skönt men dom såg större ut med kläder på :) annars finns det väl att köpa i lindex sånna silikon inlägg. Jag har förstorat brösten kostade 32 tusen och det är något jag är riktigt nöjd med nu har jag C-D kupa känns jättebra :) så om du lyckas skrapa ihop 32 tusen så får du stora bröst och kan gå utan bh med massa inlägg. Jag känner mig så lättad nu typ fri från mina tjocka varma bh:ar
    Ja, om jag någon gång får massa pengar så ska jag satsa på att förstora litegrand, eller ja, i alla fall fylla i de hängande, små jag har. :P
    Vore så skönt att kunna visa sig naken och vara nöjd med det också!
  • noodi
    Mailskruttan skrev 2009-06-14 19:53:47 följande:
    Jag har ju gått från en stolt E-kupa till en blygsam påse av en stolt E-kupa så jag fattar ditt problem här! Efter 2 ammande killar och snabb bröllops-viktnedgång på 14 kg så vill inte mina tuttar heller matcha den fina brudklänningen. Jag har en specialbutik för underkläder i min stad som avhjälpte bekymret med nån slags foam-kuddar som ska användas dagligen mer än en vecka för att få till så att de formas efter mina lökar så att bröllopsresultatet blir bra. Så mitt heta tips är att gå till en som kan det här med bh:ar och underkläder, jag skulle aldrig välja kedjorna för detta (och aldrig till BH:ar i övrigt heller för den delen, experterna förhöjer utseendet enormt!). Lycka till med dina framtida bomber!
    Ja, tuttarna blir jättefina när man väl går gravid - men efter amning och viktnedgången, så ser dom ut som små fladdermusöron som bara hänger :P
  • jenka9

Jag har beställt klister "bröst" som jag ska ha under en axellös bh,
    Den heter un-bra har beställt den på
    www.skyndafynda.se

lycka till!!

• Evvelina

Om du inte vill lägga massa pengar och risker på en bröst. op. finns det ju Macrolane som man lägger in i brösten. Det är helt naturligt och försvinner efter ca 4-5 år då man gör en fyllning. Tror det kostar runt 20.000. Min kompis bröst blev huuuuur fina som helst! :)

Kolla här på kliniker som gör det:

godoc.se/Default.aspx&ProductID=0215e31d2296461483ff947d4ee43c

Lyck till!!!

• noodi
    Evvelina skrev 2009-06-17 11:21:50 följande:
    Om du inte vill lägga massa pengar och risker på en bröst. op. finns det ju Macrolane som man lägger in i brösten. Det är helt naturligt och försvinner efter ca 4-5 år då man gör en fyllning. Tror det kostar runt 20.000. Min kompis bröst blev huuuuur fina som helst! :)Kolla här på kliniker som gör det:godoc.se/Default.aspxLyck till!!!
    Har jag aldrig hört talas om. :) Tack för förslaget!
  • Vid havet

Jag har köpt silikoninlägg (ser ut som kycklingfileér... ) på Twilfit och de funkar fint - förstorar ung en storlek. De blir varma av kroppsvärmen och riskerar inte att glida ut.

• noodi

Vid havet skrev 2009-06-18 09:31:41 följande:

Jag har köpt silikoninlägg (ser ut som kycklingfileér... ) på Twilfit och de funkar fint - förstorar ung en storlek. De blir varma av kroppsvärmen och riskerar inte att glida ut.
    Jag köpte något liknande, ser faktiskt ut som två stycken kycklingfiléer, och vilken skillnad de gjorde :O
Svar på tråden Små bröst - bra förstoringsinlägg?