• ChristLin

Secret boxfotograf Uppsala/Enköping/Västerås?

Jag har kikat runt på presentforumet för att få lite tips om morgongåva till min käresta. Har läst massor av trådar om Secret Boxfotografering och fastnat för det. Jag tror verkligen att han skulle uppskatta att få detta som morgongåva!
    Min fundering är om det är någon som känner till en duktig fotograf i Uppsala/Enköping/Västerås? I Stockholm finns såklart en hel uppsjö men jag skulle helst slippa lägga ner tid på att åka, det är stressigt som det är just nu... ;)

• Svar på tråden Secret boxfotograf Uppsala/Enköping/Västerås?
  • möklintabröllop

Jag fotograferade mig i Sala hos Jan Storm. Han har fått massor med priser för sitt sätt att fotografera.

• ChristLin

Åh, tack för tipset!
    Var du nöjd med bilderna? Gick fotograferingen bra? Vad kostade det? Var höll ni till?
    Massor av frågor här!

• möklintabröllop

Jätte härliga bilder. Fick en egen länk på hans hemsida, där kunde jag i lugn och ro välja de bilder jag ville ha.
    Jag fota mig i hans studio, med lite olika stolar, på golvet, på en trälår m.m.
    Han tar även fotografier utomhus eller var man vill.
    Kostnaden var 2 200 kr för 8 bilder + album + box.
    Skit roligt och häftigt var det....min tärna var med som stöd.

• ChristLin

Tack både cbride och möklintabröllop för era svar!

Jag har haft mailkontakt med Jan Storm och har nästan bestämt mig för att boka in honom. Det skulle funka att fota nästa vecka (hu! det är ju jättesnart!) och förhoppningsvis kan vi använda den bröllopssvit som jag om min M2B ska ha på bröllopsnatten.

Måste ge en eloge till hotell Astoria, de tar inget betalt för att jag "lånar" rummet för fotogrageringen ca två timmar! I och för sig kan de inte lova till 100% att rummet är ledigt. Men de hade svårt att tänka sig att alla tre sviterna skulle bokas en vanlig tisdag. Om någon mot förmodan skulle boka någon svit så skulle de hålla just "våran" till sist. Väldigt bra service tycker jag.

Jag fick dock en lite annan tanke när jag funderade idag. Jag har en väldigt bilintresserad sambo, han har en liten sportcab som står i garaget här. Undrar hur det skulle bli med bilder tagna på/i den... Blir det för vulgärt? Jag vill ju att bilderna ska vara romantiska och sensuella! Jag får väl ställa frågan till fotografen också, men vill ändå höra vad ni andra brudar tycker!
    En klar nackdel med att ha den med i arrengemenget är ju om det inte är bra väder... Och vart 17 ska man parkera bilen??? På en liten skogsväg någonstans kanske?

• möklintabröllop

Låter skit häftigt med bilen.
    Parkera den vid en skogsväg...ha ett paraply med...
    Jag måste maila Jan Storm ifall mina box är klar...gifter mig den 27/6.

Svar på tråden Secret boxfotograf Uppsala/Enköping/Västerås?