Blir arg, tänker inte folk?!
Vi bodde i en 2:a, men fick problem ekonomiskt så jag hyrde mig en etta där vi bor nu. Vi tänkte att när vi gifter oss önskar vi oss pengar så nästa lägenhet blir en 3 med markplan så sonen kan få eget rum och vi äntligen kan få oss en hund igen.
jag HATAR att bo här, lägenheten är jätte fin! men ALLT hörs, jag vaknar när jag hör folk kissa på natten! det är fest JÄMT. igår hade killen 2vån över oss fest och de lät som f*n, ligger ölburkar och cigaretter utanför och massa fimpar.
Så fort nån har fest så skriker alla i trappuppgången så vår son vaknar, de ringer på vår dörrklocka!
JAG STÅR INTE UT!
och hyresvärden skiter totalt i det! när jag flytta in fick jag bara 2 av 3nycklar, så en främmande gubbe har min hemnyckel...dom byter inte lås!
Har kontrakt på att hon som bodde här inne ska betala för de låset.
Vad tror ni om att hitta oss en 2:a? sonen kan ju sova i samma rum som vi ett tag till, hyra en 2:a och sen köpa när vi båsa har fast jobb.
Jag är mammaledig och vet inte hur de ska gå med jobb. de skulle innebära en hyra på 1-1500kr extra i månaden..vi hade inte behövt flytta från den förra det var jag som tyckte det var för dyrt, men alla andra trodde inte de var nåt problem...
Jag blir tokig! dumma grannar!