• akms

4 barn i olika åldrar

Vi tänkte ha våra fyra barn med i följet, och vill mest höra med er brudar om detta låter ok.

Pojkarna som är 10 och 11år går först med lilltjejen som är 3 år i mitten (hon håller dem i händerna)
    sedan kommer vi, paret. Efter oss går 14-åriga dottern med en liten miniversion av min brudbukett i handen.

Eller verkar det konstigt att hon går ensam bakom oss när de andra går före?

• Svar på tråden 4 barn i olika åldrar
  • Mia1972

Kan inte dottern gå precis före er då?

Känns som att hon kommer lite på efterkälken när hon går bakom er.

Här kommer lilla dottern på 5 år först sen kommer sonen på 11 och dottern (tärna) på 17 sen kommer vi.

• möklintabröllop

Vi kommer ha vår dotter, 5 år, före oss. Bakom går dotter 13 år och tärnan bakom oss.

• passionsblomman

Låt alla barnen gå före er tycker jag.
    Dessutom hade jag nog låtit grabbarna gå med varandra och så 14-åringen med lillstumpan vid handen.
    Lite coursage på grabbarna, tärnbukett till 14-åringen och liten pytte näbbkorg till minsta flickan.

• akms
    passionsblomman skrev 2009-06-14 13:27:05 följande:
    Låt alla barnen gå före er tycker jag.Dessutom hade jag nog låtit grabbarna gå med varandra och så 14-åringen med lillstumpan vid handen.Lite coursage på grabbarna, tärnbukett till 14-åringen och liten pytte näbbkorg till minsta flickan.
    Ja det lät som en bra idé!
    vi tänkte mest eftersom hon är så stor, och jag hörde nånstans att man egentligen bara ska ha näbbar framför sig upp till 8 år.
    men vi kommer nog köra på din ide´!
  • Sobeit

Vi komemr att ha våra tre tjejer med i följet. Vår yngsta på 13 månader kommer att gå in hand i hand med mewllandottern på 5 år. Efter kommer äldsta dottern på 6 år. Så kommer vi. De äldre flickorna har varsina små buketter och minsia lillan är vår ringbärare. hihi Så jag tycker att man gör som man själv tycker. Jag menar, ringbärare brukar ju annars vara små pojkar .... hihi

Svar på tråden 4 barn i olika åldrar