fortfarande klänningslös
behöver ha en ljust grön (lindblomsgrön)till början av augusti. strl ca 50/52 skall vara tärna max 500:- men hittar INGEN. säger snart nej till äran som tärna..
behöver ha en ljust grön (lindblomsgrön)till början av augusti. strl ca 50/52 skall vara tärna max 500:- men hittar INGEN. säger snart nej till äran som tärna..
Vi hittade en klänning i vitt som vi sedan färgade till olivgrönt. Nu finns det massor i vitt och så länge det är bomull kan du färga utan problem och det går fort. Skulle något gå snett så skickar du in klänningen bara o de färgar om den åt dig! Det blir hur bra som helst. På sisters finns många fina men de kostar lite mer än 500. Lycka till
Var bor du? På Bröllopssviten i Hallonbergen centrum finns jättefina festklänningar till bra priser. Vet inte om de har storleken inne, men det är klart värt ett försök om du bor i Stockholmområdet vill säga.
Klart du inte ska tacka nej till att vara tärna! Ge inte upp!
Lycka till!
vad var det för klänning?
du har kikat på tradera.com? om de har någon tjusigare festklänning?
ifs kan jag inte garantera att det finns en grönklänning men du kan åtminstone kika.
har kikat där ,och det finns en kläning men det verkar osäker där med leveranstiderna.
nää jag ger upp hittar verkligen ingen.
Har du tittat på www.kurviga.com där finns en hel del fint.
beställ från t ex littelcoral!
De måttsyr din festklänning och min tärna köpte där och hon är supernöjd! Den satt toppen!
Klänningen kommer på 30-40 dgr och kostade 800-900kr
Kanske du tycker det är dyrt men min tärna tycker det är toppen att ha en finklänning som faktiskt passar som handen i handsken.
Hon har kurvor och har haft svårt att hitta en som passar.