• Lajsan

    Nu gråter jag igen...av lycka :-)

    Har ännu en gång tittat på vår bröllopsfilm och blir lika rörd varje gång, har tappat räkningen men är väl ungefär 13 gånger jag sett den 2 timmar långa bröllopsfilmen sen vi gifte oss 16 augusti. Är så avundsjuk på alla er som har detta fantastiska framför er, det var min absoluta bästa dag i livet och få uppleva detta om och om igen på filmen är helt otroligt. Lycka till alla blivande fruar!

  • Svar på tråden Nu gråter jag igen...av lycka :-)
  • EmMa09

    Jag kan tänka mig att det är kul att se filmen...själv sitter jag och väntar på våran! Vi ska få den nu i veckan..ska bli sååå kul att se den, det kanske är först då man fattar att man är gift!

  • puppis

    Vi är nyblivna makar sedan i lördags! Jag förstår vad du menar, man är helt uppfylld av denna UNDERBARA dag!! Jag har jobbat hela den här veckan men det är helt OMÖJLIGT att koncentrera sig. All lycka till er.

    /P

  • JennyLH

    vi gifte oss med i lördags och går ännu på små moln.
    Var som tur var ledig fram ills idag, vi ska med få dvd film och kika på senare.

    Men oj vad jag vill tillbaka till den underabra dagen som var så rolig och bra

    lyck till er andra

  • J D

    Kul!

    Lajsan- ni som gifte er i Gbg- använde ni professionell filmare och vem var det isf?

  • Lajsan

    J D skrev 2009-06-10 10:25:02 följande:


    Kul!Lajsan- ni som gifte er i Gbg- använde ni professionell filmare och vem var det isf?
    Ja vi hade professionell filmare, han heter Stefan och du hittar honom på www.mastermedia.se kan verkligen rekommenderas! Han finns i Fjärås.
  • J D

     


    Lajsan skrev 2009-06-10 19:29:39 följande:
    J D skrev 2009-06-10 10:25:02 följande: Ja vi hade professionell filmare, han heter Stefan och du hittar honom på www.mastermedia.se kan verkligen rekommenderas! Han finns i Fjärås.

    Tack! Filmade ni heldag alltså?

  • Lajsan

    J D skrev 2009-06-10 20:45:53 följande:


     

    Tack! Filmade ni heldag alltså?
    Ja, från 15.00 när vigseln började till ca 23 när vi hade dansat "valsen", sen filma han en danslåt till sen slutade han.

    Är det någon som undrar något annat får ni gärna skriva i gästboken då jag kanske glömmer att titta till tråden, man är ju tyvärr inte lika ofta inne på bt nu som för ett år sen
  • MissieA

    Så kul att höra Vi gifte oss 9 maj och väntar på vår dvd. Men vi har sett delar av den och den är helt underbar. Ska bli så kul att se hela filmen.

Svar på tråden Nu gråter jag igen...av lycka :-)