era konstigaste drömmar just nu....
visst inte riktigt vilken flik jag skulle välja när jag nu har en liten udda tråd här...
jag har under sista 2månaderna haft mardrömmar det är väl bröllopsnerverna som spelar in jättemycket,är det någon mer som drömmer konstiga drömmar just nu??
jag kan ta ett exempel,jag,min syster och min mamma står inne på en bröllop klänningsaffär och skall välja en klänning, jag har ju redan valt och köpt en klänning så jag säger till min mamma - vad gör vi här,jag har ju redan köpt min klänning?
som svar på den frågan får jag av min mamma - ja men den var så dyr och om ni skall fixa och gifta er nu så måste du nog titta på något annat..
hon letar fram en "klänning" som är en clowndräkt och säger,ja denna blir mycket bättre och titta den är billigare,bara man sprättar upp benen ner till så blir det en fin klänning!
clowndräkten hade stor volang upp till med regnbågens alla färger... och då vaknar jag sittande rakt upp i sängen kallsvettandes och tittar mig runt om i sovrummet och tänker pjuh det var bara en dröm!!
jag har haft sådana där konstiga drömmar nu ett par dagar och undrar nu om det finns fler som drömmer tokiga drömmar??