• Persianbride2009

OMG!!!!!!!!!!!!!!!

Jag har fått bilderna från min Secret Box fotografering!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SHIIT!!!! Dom är så sjukt fina och det är helt sjukt att jag som aldrig blir bra på bild ser ut som nån underklädsmodell! MAGI!!!!

SÄGER BARA: Gör detta tjejer, våga göra det och ni kommer älska det!!

• Svar på tråden OMG!!!!!!!!!!!!!!!
  • SaraPayam

Vad roligt att du känner dig nöjd

• Pumpkin

Jag gjorde det inte inför bröllopet, men någon gång ska jag definitivt göra det - just för att uppleva den känslan du pratar om

• SagansMamma

Åh vad roligt att du är så nöjd!!! Jag vill också göra sån fotografering, men tror dock att min sambo får det i 1års bröllopspresent istället för morgongåva.. :)

• tummelisa74

Vad roligt att höra! Ska ta mina foton i början av juli. Spännande och nervöst att stå halv naken inför en fotograf man inte känner! Tog du kort i studio? Olika ombyten?

Persianbride2009 skrev 2009-06-03 10:10:21 följande:
    Jag har fått bilderna från min Secret Box fotografering!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SHIIT!!!! Dom är så sjukt fina och det är helt sjukt att jag som aldrig blir bra på bild ser ut som nån underklädsmodell! MAGI!!!!SÄGER BARA: Gör detta tjejer, våga göra det och ni kommer älska det!!
  • Humlan66

jag ska göra det MEN jag ska träna först, och jag har ju tid eftersom det är först nästa år jag ska gifta mig

• ElinPierre

GRATTIOS, vad kul att du är så nöjd!

Det var jag också!!!

• TesshjärtaFred

Roligt att ni är nöjda. Jag gjorde en sådan grej för flera år sen, som födelsedagspresent, så jag har liksom redan givit det till min sambo. Lite trist att göra det igen...

• Taaanja

Jag önska man vågade själv. Hossein kommer bli görglad :)

• Sommar 2010

Det tänker jag också göra, men har lite tid på mig. Har bara börjat kolla upp det än. Vem gick du till?

• ConnyD

grattis, det är just den känslan som de flesta får. många känner sig inte snygga men upptäcker att de faktist är det.

• Persianbride2009

Jag hade Beatrice Larsson som fotograf, hon är helt fantastisk. Jag hade 5 ombyten och hon tog mig till Hällsnäs. Det var ju underbar miljö så vi var lite inomhus och lite utomhus.

Jag kan varmt rekommendera henne och jag kan lova att man är så bekväm att alla jobbiga tankar försvinner. Jag, fröken pryd tog till och med några diskreta halv topless bilder (!!!!!!!).

Min M2b kommer smälla av men jag tror fan jag gillar bilderna mer än han kommer göra =P!

JUST DO IT ;)!

Tanja, kom igen nu, BOKA!!!

Svar på tråden OMG!!!!!!!!!!!!!!!