Pingst 2010 (22/5)
Fler än jag?
Fler än jag?
vi har funderat på en lokal, men misstänker att den blir för liten, så vi får se
Hej på er!
Idag ringde de från vår festlokal. Tydligen hade de dubbelbokat, så nu har vi ingenstans att vara... Hörde ju av mig till många olika, och de var de enda som var lediga den dagen. Alla var obokade den 15e, men vi VILL JU INTE byta dag!! Förlåt, men jag är förbannad...
HEEEJ! Min kille friade till mig förra veckan när vi var utomlands-Så romantiskt! Nu har vi bestämt datum och vi valde 22/5 2010. Men nu blev jag lite ställd.. är det pingst då?
Ja det är det, så om ni vill ha en kyrka/lokal som är poppis bör ni kontakta dem ganska omgående.
Till Alvs: Tack!Jag ska ringa det första jag gör på måndag
Lycka till!
Hej alla blivande pingstbrudpar 2010!
Hur långt har ni kommit med eran planering?
Vi har börjat med våra inbjudningskort och andra trycksaker. Fantastiskt roligt att göra dom själva, fast ganska mycket jobb blir det.
Vi har äntligen bestämt oss för både kyrka och lokal. Jag och min m2b är väldigt veliga och vi har hunnit ändra kyrka och lokal tre gånger. Men nu känns det klockrent! Jag har börjat fundera på hur trycksakerna ska se ut samt kollat lite på klänningar, that´s it!
Hej alla brudpar! När tycker ni att det är dags att börja prova bröllopsklänningar? Givetvis gifter vi oss 22/5-10. Jag var nämligen inne i en affär där expediten var mer än otrevlig och sa i stil med att du är ute alldeles för tidigt, kom tillbaka efter jul, så kanske du kan börja prova först då???!!! Jag blev så ledsen.... ska inte sätta min fot i den affären igen iallafall
Hej! Idag har vi bokat kyrka!!!!
Hej jag hoppar in här. Ska oxå gifta mig den 22 maj nästa år. Planeringen e full gång. Bokade festlokal och kyrka veckan efter att min sambo friade. I början av feb i år. Håller oxå på med inbjudningskort och trycksaker.. men fick ett bakslag för cc 6veckor sen,när jag lyckades bryta ett ben inne i högerhanden... Läkningen går lååångsamt och därför har jag väldigt lite kraft i handen.. Men jag kan ju sitta vid datorn och få en massa tips och ideer i ala fall.
Jag ska gifta mig helgen efter men tänkte lägga ett litet inlägg här iallafall. Om ni ska gifta er i Göteborg så är det även göteborgsvarvet den 22/5 och hotell mm bokas upp i rykande fart. Så om ni ska ha bröllopsnatten eller gäster från fjärran kan det vara bra att boka i tid. En liten blänkare bara.
Vi har hittat en ny lokal att ha vår fest i, så nu är allt frid och fröjd igen!
här är lokal och kyrka bokad, bor på ett litet ställe så det var coollugnt här.
Är igång och gör dekorationer och inbjudningskortsmaterial är inköpt. Har en liten tjej att ta hand om oxå så det blir mest kvällspyssel.