• Lexmaja

OJDÅ, ett plus på stickan...!!!!!

Kan det hända mer på en gång.???? Inte nog med bröllopsplaner, flyttplaner och studier, nu är det visst en bäbis på väg oxå..!!!!!
    Hihi :)Vi som bestämde för ett tag sen att vänta med barnförsök tills efter sommaren!
    Nåja så är det väl; när man slutar försöka så händer det!

• Svar på tråden OJDÅ, ett plus på stickan...!!!!!
  • Déa BF

Lexmaja - trodde jag var ensam om den varianten! Under tiden vi har planerat vårt bröllop har jag tagit examen, flyttat & fått en bebis. Allt går om man bestämmer sig för att vara lite open minded och inte hetsa upp sig. Lycka till!

• Bluebride

bara en tanke bara. men det är nog inte pga det.

• Betty Boop augusti2009

Nej det tror jag inte. Har aldrig hört att det skulle ha något samband (vi fick också hjälp).

GRATTIS till bebbemagen!!!!

Bluebride skrev 2009-05-29 22:36:30 följande:
    bara en tanke bara. men det är nog inte pga det.
  • Bluebride

vilken hjälp fick du? Jag fick pergo och sprutan ovitrelle.

Betty Boop augusti2009 skrev 2009-05-29 22:39:49 följande:

Nej det tror jag inte. Har aldrig hört att det skulle ha något samband (vi fick också hjälp).GRATTIS till bebbemagen!!!!
  • passionsblomman

Det håller jag på med nu, -det var därför jag blev förskräckt- och det ska bli progesteron också nu den här gången.

Bluebride skrev 2009-05-29 22:42:40 följande:
    vilken hjälp fick du? Jag fick pergo och sprutan ovitrelle.Betty Boop augusti2009 skrev 2009-05-29 22:39:49 följande:
  • Betty Boop augusti2009

Jag gjorde tre IVF innan lillstumpan kom.
    Hmm, kommer inte ihåg namn på spray och sprutorna.

• passionsblomman

Nä och lika bra det! nu kan det räcka om du håller reda på namnet på lilla stumpan!

Betty Boop augusti2009 skrev 2009-05-29 22:53:27 följande:

Jag gjorde tre IVF innan lillstumpan kom. Hmm, kommer inte ihåg namn på spray och sprutorna.
  • tossesnurr

Grattis grattis till det finaste!

• Betty Boop augusti2009

Vilka sjuka gejer man börjar med sen man får barn. Varje dag när jag går ut så tittar jag ner och ser om jag har byxor på mig! Det är ju så jäkla stressigt. Hennes namn kommer jag ihåg än så länge. De där hemska sprutorna har jag nog förträngt.
    Har du alltså börjat behandling? (Oj, nu snor jag tråden).
    passionsblomman skrev 2009-05-29 22:54:42 följande:
    Nä och lika bra det! nu kan det räcka om du håller reda på namnet på lilla stumpan! Betty Boop augusti2009 skrev 2009-05-29 22:53:27 följande:
  • Sonja68

GRATTIS, ni har en fantastisk resa framför er, den största och viktigaste ni nånsin gjort!

• passionsblomman

Behandlingar och inseminarium (som vi säger i bebistråden) pågår för fullt!

Jo, byxor anses ju höra till när man går ut...

Betty Boop augusti2009 skrev 2009-05-29 23:00:32 följande:

Vilka sjuka gejer man börjar med sen man får barn. Varje dag när jag går ut så tittar jag ner och ser om jag har byxor på mig! Det är ju så jäkla stressigt. Hennes namn kommer jag ihåg än så länge. De där hemska sprutorna har jag nog förträngt.Har du alltså börjat behandling? (Oj, nu snor jag tråden).
  • Bluebride

nu kan man ju ha ha kjol el klänning

• Lexmaja
    Sonja68 skrev 2009-05-29 23:02:37 följande:
    GRATTIS, ni har en fantastisk resa framför er, den största och viktigaste ni nånsin gjort!
    [/citat]
    Ja, visst är det! Nummer två blir det, har en tjej på sju år redan! Ska bli kul att vara lite "mognare" med den här bebben (var 21 när jag fick min första)!

Déa BF skrev 2009-05-29 22:35:12 följande:
    [citat]
    Lexmaja - trodde jag var ensam om den varianten! Under tiden vi har planerat vårt bröllop har jag tagit examen, flyttat & fått en bebis. Allt går om man bestämmer sig för att vara lite open minded och inte hetsa upp sig. Lycka till!
    Skönt att höra..! Då vet jag att det går! :) Lite småjobbigt att vara i vecka 12 på bröllopet bara.. kommer säkert att spy framme vid altaret :s :)
    Tack alla, igen!
  • Lexmaja

Va konstigt det blev? Detta är mitt inlägg:
    Ja, visst är det! Nummer två blir det, har en tjej på sju år redan! Ska bli kul att vara lite "mognare" med den här bebben (var 21 när jag fick min första)!

• passionsblomman

Föralldel.

Fast just nu ser hlften av alla småbrudar ute på stan ut att ha kutat ut i linne och trosor och inte ngt mer.

Helt och totalt OT, men ändå.

Bluebride skrev 2009-05-29 23:24:30 följande:
    nu kan man ju ha ha kjol el klänning
  • Panzerfaust

Dags att byta namn till "Hoppet om bloggpengar"?

• tossesnurr

Håller med!

Panzerfaust skrev 2009-05-30 14:51:53 följande:
    Dags att byta namn till "Hoppet om bloggpengar"?
Svar på tråden OJDÅ, ett plus på stickan...!!!!!