Hjälp att hitta skor!
Jag vet exakt hur jag vill att mina skor ska se ut. Vita i siden (så att jag kan färga dem till rätt lila nyans), rund tå, rem runt ankeln och inte för hög klack. Hur kan det var så svårt att hitta?? Någon som kan hjälpa mig?
Jag vet exakt hur jag vill att mina skor ska se ut. Vita i siden (så att jag kan färga dem till rätt lila nyans), rund tå, rem runt ankeln och inte för hög klack. Hur kan det var så svårt att hitta?? Någon som kan hjälpa mig?
Har du kollat på Pernillasbrudbutik.se? Där kan man välja modell, färg och klackhöjd på skorna.
Ja, jag hittade ett par jättefina här, men eftersom det är satin går de inte att färga och de två lila nyanserna de har där stämmer inte alls ihop med jackan som jag ska matcha.
Ahh, så synd!
Letade upp en fin sko, kolla i mitt galleri. Nåt sådant?
emelieochlinus skrev 2009-05-26 20:57:11 följande:
Den är från Rainbowclub. Mina skor (också i mitt galleri) är också från dem och de är supersköna. En vän till mig som gifte sig i januari hade skor från dem hela dan och hon sa att fötterna ungefär kändes som om hon hade haft sköna gympaskor på sig hela dan!
Deras skor går också att färga enl hemsidan, på sidan kan du också under "shops" se vilka butiker som säljer dem i sverige.
www.rainbowclub.co.uk/collection.htm%20Club&productID=122&Accessories=
hihihi
jag har också ett par lila skor...men hade turen att hitta mina i ett reklamblad från haléns. toppen rätt blev det, men jag rekommenderar dig ändå att färga själv eftersom jag upplevde det som oerhört svårt att hitta ett par skor som kände rätt.
Kanske lite OT...hoppas du hittar rätt skor!
Ja, jag letade först också efter lila skor, men eftersom jag har lila jacka så måste det ju va exakt samma nyans annars känns det helt fel. Så färgning blir det, frågan är bara VAD jag ska färga!
Har du nån bild på dina skor?
Jepp i mitt galleri finns bild på mina lila pjux. Såg i en annan tråd att du skrivit att du skulle ha en 50-tal inspirerad klänning. Har du sett den nedre klänningen i mitt galleri. Den ville jag först ha men min kropp blev inte fin i den
Vilka härliga pjux! Underbart färg!
Ja, den klänningen har jag också tittat på. Den är fin, men jag kände att skärningen upptill nog inte passar mig precis. Nu håller jag på och låter sy upp en klänning typ i den längden och med massa massa tyll! Längtar tills den bli klar! Har du hittat nån klänning då?
Nu blev det väldigt OT, men det är ju "min" tråd!
Haha, inga mer skor här, inte! Fast... jag behöver fortfarande hjälp med sidenskor, för inga av de jag fått tips om gick att färga...
Och emmibob: Smink i lila har jag inte funderat på, det kanske skulle vara nåt? Inte så jättemycket, men typ att ögonskuggan går i lila, det hade varit snyggt! Ska lägga fram det för sminkösen.
Jo, de skorna jag tipsade om från rainbowclub går att färga. De har till o med bilder på dem när de är färgade. Fast de var kanske inte vad du tänkt dig
hörde att man i USA kan få skorna färgade i exakt samma nyans som ett plagg! Kanske det går att googla upp ett ställe och skicka över ett tygprov!
Har du hittat till denna sida? Vissa skor går att färga, de kallas för "dyeables".
www.angelinas.se/list_varugrupp.asp&t=Fest%2FBrud+skor
Har inte beställt några skor eller annat från angelinas så jag har ingen personlig erfarenhet av servicen.
KLICKA inte på Hoppetombröllops länk! låt reklamspammandet sluta nu!