• Äntligenfru

Skor till Kik Audreyklänning??

Jag kommer att ha denna: www.kikstockholm.com/2009/brud56.html klänning på vårt lantliga kyrkbröllop. Men VAD ska jag ha för skor?!?! De kommer ju synas väldigt väl...

Någon som har något förslag?

• Svar på tråden Skor till Kik Audreyklänning??
  • emmibob

ÅÅÅ jag bara älskar audryklänningen!

Tyckte skorna från rizzo var klockrena till.

Försök att hitta skor som andas 50-tal (audry var väl som störst då???)

Eller har ni något färgtema? Ta gärna färg på skorn det tycker jag är snyggt (jag ska gifta mig iett par lila pjux).

• Lakritsbåten

slingback, lite spetsiga tycker jag skulle vara snyggast till

• Maggan Haggan

Hoppar in med en annan fråga, Vad kostar in Audreyklänning? Jag gillar deras klänningar på KIK men vad ligger de ca prismässigt? Vill veta innan jag går dit och provar.

• FelizLane

Tycker du ska ha pumps med rund tå eller peptoe! Färg eller vit, gör som du själv vill ;)

• Åsa Erika

Jag kollade på några klänningar där och fastnade mest för en enkel halterneckklänning finns på sidan 2 nr 3. den kostade 6000:-

• Im yours

Bra val, jättefint och så skorna från Rizzo.

• Hemlig2009

Jag hade KiK men Gingerklänningen, den kostade 6900 kr.

Skor med peptoe tycker jag skulle vara superfint till Audreyklänningen!

• alltidvi

jag röstar på peeptoe! Vore väldigt fint

• Äntligenfru

Maggan Haggan skrev 2009-05-28 13:20:21 följande:

Hoppar in med en annan fråga, Vad kostar in Audreyklänning? Jag gillar deras klänningar på KIK men vad ligger de ca prismässigt? Vill veta innan jag går dit och provar.
    Audrey kostar 6900kr. Deras toppar tror jag kostar runt 2-3000, kjolar ungefär samma.
  • nu gifter vi oss

Kanske dessa i ivory från Jigwalk, 50-tals nyproducerade vintage-skor. Finns att köpa i Sverige och jag vet att de kommer finnas på Vintage-mässan i Sthlm i helgen. Så sugen på att köpa någon av modellerna men priset ligger lite för högt för vårt lågbudgetbröllop....
    www.jigwalk.com/

• MochP2009

Maggan Haggan skrev 2009-05-28 13:20:21 följande:

Ett tips är att söka lite på blocket, de flesta anger nypriset.
    Jag gav 7500 för min från kik. Klänningar från kollektionen kik Expression är dyrare. Ingergerd är väldigt trevlig och har bra beömtande!
  • Jojjo M

Åhh... den är så fin. Använde den som inspiration när jag sydde upp min klänning, kommer att ha en liknande kjol.

Har köpt ett par skor från brandos

javascript:show(3222,%20'Ivory:%20Claudia');

De blev supersöta till!

• nu gifter vi oss

Oj, de är jättelika ett par vita skor som just nu är tokbikkiga på ellos.. de där i inlägget ovan alltså.

• nu gifter vi oss

tokbilliga ska det naturligtvis stå...har en bebis som står upp i knät på mig!

• Äntligenfru

Tack snälla för alla tips!! Vi ska ha rosa som tema har vi kommit på nu, vad tror ni om att ha ljust rosa skor?? Jag har lagt en bild på ett par rosa skor, antingen med vristband el utan. Vad tror ni????

Svar på tråden Skor till Kik Audreyklänning??