• Miss Biii

bröllopsexpert på tv4 idag

En bröllopsexpert ska svara på frågor på tv4 idag kl 11.30

Det ska jag titta på!

• Svar på tråden bröllopsexpert på tv4 idag
  • MV85

Åh! Tack för tipset det hade jag helt missat annars!

• Zavannah

När Nyhetsmorgon började imorse stod det att det skulle börja kl 11.17... Så ingen missar menar jag

• Amilia76

Är ni säkra på att det är på tv 4 11.30, står att det är en film då.

• Miss Biii

jag såg av en händelse en "skylt" över hela tv rutan som sa "Bröllopsexpert 11.30 - 12.00"
    men det kan ju ha varit fel info... jag kollar hela morgonen i alla fall.... så jag lär inte missa det...

• Zavannah

Miss Biii skrev 2009-05-21 10:35:05 följande:

jag kollar hela morgonen i alla fall.... så jag lär inte missa det...
    Samma här Älskar Nyhetsmorgon i vanliga fall men idag känns det extra nödvändigt :P
  • Amilia76

11:17 ska det visst börja

• MV85

Nu började de prata med Ribbing innan reklamen, bara för att man skulle veta att det kommer efter... Så byt kanal/sätt på tv:n nu om ni inte gjort det redan!

• Miss Biii

aha... skylten betydde tiden för chatten... nu hajar jag.. :)

• MV85

Det var nog det mest menlösa inslag jag sett om det var syftat till att man skulle lära sig något...

• Miss Biii

jo, chatten kanske ger mer? är så less på att allt ska hastas över... snabbt ska det gå... allt känns bara stressigt!

• aikidoaasa

Den måste ha börjat tidigare... jag hann se typ 4 minuter av det.
  • MV85

aikidoaasa: Det var bara typ 4 minuter...

Ribbing fick en fråga, sedan var det triss skrap, sedan fick hon två frågor till av tittarna och en av en kock... That's it!

• Zavannah

Börjar undra om mina inlägg är osynliga här på BT

• Miss Biii

någon som följer chatten? jag hade aldrig hört att röd klänning skulle ha betydelse att man haft förhållande m brudgummen

haha, sånna gamla dumheter är rätt roliga att höra om!

• MV85

Miss Biii skrev 2009-05-21 11:40:55 följande:

någon som följer chatten? jag hade aldrig hört att röd klänning skulle ha betydelse att man haft förhållande m brudgummen haha, sånna gamla dumheter är rätt roliga att höra om!
    I vissa delar av landet verkar det som det betyder det, men inget som jag någonsin hade hört om innan jag kom in här på bt kan jag säga
  • Zavannah

Jo svart, vitt o rött har jag hört om, men som sagt, det finns massa såna grejer.
    Jag var tärna på min systers bröllop o jag hade svart klänning. Det var ett hemligt, borgerligt bröllop.

• Amilia76

Hej på er!
    Jippi min fråga på chatten kom med! Se nedan!

Maria Hej! Vi gifter oss i sommar! Har en gemensam dotter på 2 år, är det okej för mig att trots det bära slöja?
    Magdalena Ribbing Om du absolut vill ha slöja så ha det! Den norska kronprinsessan gifte sig i lång slöja och juvbeldiadem med sin lkille son som något slags brudnäbb - och det var inte kronprinsens son - så man kan göra som man vill. Har du behov av att följa traditionen så har du inte hel brudklädsel, alltså inte kritvitt, slöja och krona, utan kanske beige eller ljusgult och någon blomkrans istälelt för slöja.

Svar på tråden bröllopsexpert på tv4 idag