vart har ni köpt era skor
Ja vart har ni köpt era skor som ni ska ha på bröllopset några bra förslag skulle uppskattas
Ja vart har ni köpt era skor som ni ska ha på bröllopset några bra förslag skulle uppskattas
jag köpte mina på brandos.se jätte bra service och inte ruskigt dyra heller
jag har bild på mina skor i mitt galleri
Jag har köpt mina skor på Matildas Fest. Dom har hur mycket skor att välja på som helst och skorna är sydda i princip efter dima fötter då du får lämna dina mått när du beställer. Mina skor är supersköna.
Dock måste du vara ute i ganska god tid när du beställer då leveranstiden är hyfsat lång.
Googla på matildas fest så hittar du sidan lätt.
Good luck! :o)
Jag har också köpt mina på brandos.se.
Jag köpte på dansshopen.se
Andra sidor som också är värt att kolla:
brandos.se
have2have.se
pernillasbrudbutik.se
Hej!
Köpte mina på Dansshopen i Örebro (finns nog på nätet oxå) och blev supernöjd!
Jag hade tänkt köpa helt andra söta "vanliga brudskor" men fastnade för ett par dansskor i vitt med stassband, istället.
Helt underbara! Nu har jag gått hemma i dem sammanlagt 6 timmar sen igår och jag har inte en uns av skoskav. )
Jag tror jag kommer kunna dansa natten lång i dessa.
Dessutom.. halva priset och supersöta!
Kan rekommenderas!
Jag köpte mina på www.sarah.nu. Men man måste ju ta sig till Stockholm förstås.....
Jag köpte mina på Bianco i Göteborg. Jättefina skor! Finns bild i mitt galleri.
BRANDOS....bild på mina finns i mitt galleri...kostade ca 500 kr. Värt varje krona, så läckra, fina, sexiga och framförallt SKÖNA. Det är det viktigaste!
Lyckan me dig skrev 2009-05-21 21:31:00 följande:
Jag köpte mina på pernillasbrudbutik.se, är supernöjd!
Fick precis rätt modell, färg och höjd på klacken. och det viktigaste, den sitter perfekt på foten. Inte dyra heller!
Jag hade inte en tanke på skorna, det var inte så viktigt för mig på något vis. Sen blev det tajt om tid och jag sa sådär att, men jag har ju de där guldiga skorna som vi köpte då...
De blev det, de passade väldigt bra. Saken är att jag och en kompis köpte dem second hand för 50kr när vi skulle ha tjejkväll på krogen och alla skulle ha klänning och (hög)klackat. När då vissa varken ägde klänning (eller kjol) eller finskor så fick vi raida second hand. Tyvärr sprack planen och skorna stod fortfarande hemma hos mig. vilken tur
Din sko 99 kr. Enkla vita skor, jätte fina till kläningen. Passade på när det var mycket studentkläder ute i butikerna
Matildas Fest, supernöjd, snabbt, bra pris, måttbeställda: modell/klackhöjd/färg/bredd kombinera som man önskar, mycket trevligt bemötande både i affären och på telefonen!
www.pernillasbrudbutik.se
De jag beställde var väldigt bekväma trots enn klack på ca 7 cm.
Me like..
Dansshopen i Örebro. Rainbow-skor men jag har inte fått dem än då de är helt vita och de har bara creme i lager.
bianco röda super snygga......
Jag köpte mina ljusrosa skor på Matildas Fest, supernöjd, jättebra service, mkt trevliga.
Jag åkte dit och provade några skor de hade där och hämtade dem även sen så slapp jag frakten. Skorna kostade 450 kr :)
Så bra att man kan bestämma klackform, höjd osv
Bild finns i mitt galleri.
www.brandos.se
Jättenöjd! bild finns i mitt galleri
Samma här!
Köpte mina på Bianco. Rekommenderar verkligen den butiken om man är ute efter skor i champagne-färg