• ettmjell

Hjälp mig snälla! ;) Planerar en möhippa!

Hej! Jag och min syster håller på och planera en möhippa åt min mamma som gifter sig i juli :)
    Detta är vad vi redan planerat:
    Ca. 12:30 - ska vi försöka få nån som hon inte känner att "kidnappa" henne med motorcykel :)
    13:00-13:30 - Indisk huvudmassage
    14:00-15:00 - picknick vid havet bara vädret tillåter.

17:00/18:00 - Karaoke, middag, spel, bastu m.m. hemma hos henne :)
    Sen mot kvällen skall vi fara ut på en cider eller två :)

Tiderna är sådär ungefär..

Vi tänkte hitta på nånting mellan 15-17 men har absolut inga ideér. Så TIPS?? :)
    Vi bor i en liten stad i grannlandet, kanske bra å veta. :P
    Och det får inte vara allt för dyrt, för vi är tre stycken som delar på kostnaderna :D

Kom med alla möjliga tips, allt vad ni kan komma på! Allt beaktas ;)
    Tack på förhand!

• Svar på tråden Hjälp mig snälla! ;) Planerar en möhippa!
  • RonjaR

Ja, bowla! Eller curling?

Mamli skrev 2009-05-28 13:20:12 följande:
    bowla? kan dricka under tiden och de är roligt.
  • ettmjell

Bowla. Vilken smart ide! Tack :D
    Måste bara kolla om dom har öppet i denhär lilla hålan ;)

• Tyramyran

Jag har planerat en möhippa som går av stapeln nu på lördag följande händer

08.30 kidnappning, BB får ta på sig glansiga rosa tights, kortkorta trikåshorts, glansig body samt matchande hårband.

10.00 Stripdance-klass - jag har hyrt en instruktör i hur man utför stripdance...2timmars dans, inspelat på video, och sen är vi redo för...

13.00 Champagnelunch i det fria, med frågetävlingar mm

14.00 Spa-dag, m vin & snacks, lyxig fotmassage för BB. Vi andra badar "bara", jag har köpt ett kit m spaprodukter till oss alla,så vi kan gotta oss vi med. Iordningsställande inför kvällen, och en promenad till restaurangen

18.00 Discobowling m champagne
    19.00 Middag
    21.00 Fixat in oss på viplistan till ett bra ställe, med, förhoppningsvis massa dans!

Jag har "hyrt" (en flak öl) mina tvillinglillebröder som chaufförer hela dagen/kvällen, alla utom jag bor i en annan stad.
    Håll tummarna för bra väder!

• MulleNuh

Jag hade min hippa i lördags! Jag fick spela in en musikvideo och det var det roligaste jag nånsin gjort!!!
    Först sjöng jag i studio och sen spelades videon in!

• Edvin1975

Kolla mitt inlägg (efter ditt). Fast jag vet ju inte vart du bor. Edvin

• ettmjell

Tyramyran: Åh låter riktigt som en drömhippa ;)
    Men låter även ganska dyrt, iaf för oss ;)

Någon som vet om det är dyrt att spela in en låt? :D
    Det är väl såklart olika, men sådär ungefär.

• Zooie

Ni kan ju ta henne på en privat tangokurs, finsk tango är ju välkänt :)

• ettmjell
    Zooie skrev 2009-06-02 12:06:28 följande:
    Ni kan ju ta henne på en privat tangokurs, finsk tango är ju välkänt :)
    Haha, ja, men tyvärr så förknippar jag tango med gamla finskspråkiga sura damer och herrar, vet ej varför. :P
    Men kanske nån annan sorts dans vore en idé.
  • Humlan66

Har inga tips, men måste bara säga att är inte BT FANTATIKST alla tips man får och alla som hjälper varann

förlåt om det vart lite OT

• Tyramyran
    Tyramyran skrev 2009-06-01 18:39:04 följande:
    Jag har planerat en möhippa som går av stapeln nu på lördag följande händer08.30 kidnappning, BB får ta på sig glansiga rosa tights, kortkorta trikåshorts, glansig body samt matchande hårband.10.00 Stripdance-klass - jag har hyrt en instruktör i hur man utför stripdance...2timmars dans, inspelat på video, och sen är vi redo för...13.00 Champagnelunch i det fria, med frågetävlingar mm14.00 Spa-dag, m vin & snacks, lyxig fotmassage för BB. Vi andra badar "bara", jag har köpt ett kit m spaprodukter till oss alla,så vi kan gotta oss vi med. Iordningsställande inför kvällen, och en promenad till restaurangen18.00 Discobowling m champagne19.00 Middag21.00 Fixat in oss på viplistan till ett bra ställe, med, förhoppningsvis massa dans!Jag har "hyrt" (en flak öl) mina tvillinglillebröder som chaufförer hela dagen/kvällen, alla utom jag bor i en annan stad.Håll tummarna för bra väder!
    Vill bara säga att det blev fantastiskt kul! "strippdansen" vad bland det roligaste vi nånsin gjort, den uppskattades av alla (hmm, även av min sambo, som fick en snabbtitt på natten, hahaha) BB var supernöjd!
  • xmarsan

Vad skoj att ni ska "hippa" er mamma! Tycker det är en superbra idé.

Jag fick dansa pole dance på min hipp i helgen - men det kanske inte finns i en "håla" i finland Men det var iaf superskoj. Sedan fick jag gå på spa-handling och därefter middag och utgång! Under hela dagen fick jag svara på en massa frågor om mig och min m2b som de redan ställt till honom. Det kan jag starkt rekommendera.

Lycka till med planerandet. Ni kommer få en toppendag tror jag oavsett!

Svar på tråden Hjälp mig snälla! ;) Planerar en möhippa!