• Thisla

Hjälp sökes nu!!

Om två veckor ska jag på en av mina närmsta vänners bröllop. Dom ville ha pengar insatta på ett konto för en bröllopsresa så det har jag gjort. Känner nu att jag även vill ge henne en liten present från mig som hon kan ta med i resväskan (dom åker på natten efter vigseln). Har total hjärntorka så jag behöver tips?!?
    Eller om ni tycker att jag istället jag ska skicka med en present till dom båda? Vad i sådana fall?

• Svar på tråden Hjälp sökes nu!!
  • MV85

Lite fina praliner (om de inte ska till australien) eller champagne kanske... Annars är det svårt med sådant som ska tas med på bröllopsresan... Solkräm som plojgrej... flipflops för att skydda fötterna på stranden...

• FelizLane

flipsflop med just married under :D:D:D Det tycker jag är kul! :P

• Gussavilmis

FelizLane: Var köper man såna?? Skithäftigt ju!

• WifeJune2009

En resegrej, t ex en sån där ful skruv-tub att lägga t ex pengar i plast man hade när man var liten med rem som man kunde bada med. Fyll den med kärleks citat eller råd utskrivet på ett fint papper. Då är det handgjort för billig penning. Den där plasttuben är inte så dum när jag tänker efter, vill nog ha en själv hihi... Du har ju redan gett den riktiga gåvan så något sånt här skulle ju kunna vara ett roligt komplement.

• Emelieca

resekitt kanske: typ tidningar, böcker, minispel(MIG, Geni m.m. finns i reseformat), godis... sen finns ju massa roliga fylla i själv böcker på designtorget, vi har någon som heter 'en kärleksförklaring' som vi fick av min sambos syrra, där kan man fylla i vart man träffades osv det är ju kul att sitta med på flygplanet som nygifta.

• Thisla

Åhh vilka bra förslag. Tack så hemskt mycket. Blir nog både flipflops o den där boken från designtorget. Perfekt nu är jag lättad o jätteglad =)

• hamåsa

Jag såg nyss att det finns solhattar med MRS på ena och MR på andra. Det tänkte jag köpa till ett par som snart ska gifta sig som plojgrej. Men ändå roligt!

• b2b09
    Gussavilmis skrev 2009-05-18 15:48:51 följande:
    FelizLane: Var köper man såna?? Skithäftigt ju!
    De finns bla på myheart.se
    Men sen tror jag även att de finns på de flesta ställen som säljes bröllopsaccessoarer. Lycka till!
  • Thisla
    hamåsa skrev 2009-05-18 19:03:57 följande:
    Jag såg nyss att det finns solhattar med MRS på ena och MR på andra. Det tänkte jag köpa till ett par som snart ska gifta sig som plojgrej. Men ändå roligt!
    Det lät ju oxå superkul var kan man hitta sånna?
  • Thisla

Ja dom var kul, tack för tipset =)

Svar på tråden Hjälp sökes nu!!