• Leksi

Söker butik i Sthlm med stort utbud av papper, kort etc.

Hej!

Panduro har ju mycket fina papper, men jag har för mig att det ska finnas en till butik centralt i Stockholm som många har rekommenderat här på BT. Jag är ute efter papper till vigselprogrammen, ingenting speciellt, men jag har inte hittat något jag gillar på de små bokaffärer vi har där vi bor, så när jag åker in till Stockholm imorgon vill jag gärna ha tips på bra butiker med stort utbud!

• Svar på tråden Söker butik i Sthlm med stort utbud av papper, kort etc.
  • Leksi

Tack för tipset! Den verkar ju jättestor & bra!

• PelleBumlan

Matton tycker jag har superbra utbud och när vi var där fick vi jättebra hjälp. Ligger på Luntmakargatan.

• Ninnalotta

Det ligger en affär på Norrlandsgatan, men ja minns inte vad det heter, de har massa roliga/fina band, stämplar pennor m.m.

• Pentan

De är bra!

PelleBumlan skrev 2009-05-15 16:08:55 följande:
    Matton tycker jag har superbra utbud och när vi var där fick vi jättebra hjälp. Ligger på Luntmakargatan.
  • Pentan

Det är Matton du troligen tänker på, men de har flyttat till Luntmakargatan.

Ninnalotta skrev 2009-05-15 16:25:48 följande:
    Det ligger en affär på Norrlandsgatan, men ja minns inte vad det heter, de har massa roliga/fina band, stämplar pennor m.m.
  • Erika10710

Matton är jättebra, finns en bra pappershandel i Gamla stan också, Ljunggrens papper på Köpmangatan 3. Tycker båda är mycket bättre än Panduro!

• Bluebride

panduro, men de tar oredentlig betalt oxå. Matton å kreatima är ok. Vet inte hur mycket akademibokhandeln, bokia och bokskotten har, men kanske värt en titt?

• Åsa Erika

Gå in på SKAPA hobby, finns i stockholm på hornsgatan nära mariatorget!
    Underbar butik med trevlig personal som hjälper till med tips och glada tillrop!

• Ninnalotta

Jaha visste inte att de har flyttat, men nu vet ja=)

Pentan skrev 2009-05-15 16:28:53 följande:
    Det är Matton du troligen tänker på, men de har flyttat till Luntmakargatan.
Svar på tråden Söker butik i Sthlm med stort utbud av papper, kort etc.