• Helena­Olivia
    Äldre 14 May 21:41
    11277 visningar
    13 svar
    13
    11277

    Hyra frack, kostym och liknande i Stockholm, Tips tack!

    Jag undrar var man kan göra detta i Stockholm och om nån av er har bra erfarenhet av någon speciell....
    Gärna någon med bra priser...

  • Svar på tråden Hyra frack, kostym och liknande i Stockholm, Tips tack!
  • EliNor­d
    Äldre 14 May 22:00
    #1

    Vi har hyrt Jaquette på Steens Herrmode. Kanske inte det billigaste men bra service och stort utbud.

  • Helena­Olivia
    Äldre 14 May 22:38
    #2

    Tack så mycket! dom ska jag kolla upp


    EliNord skrev 2009-05-14 22:00:35 följande:
    Vi har hyrt Jaquette på Steens Herrmode. Kanske inte det billigaste men bra service och stort utbud.
  • Maggan Haggan
    Äldre 15 May 11:44
    #3

    Det finns en butik i Kista galleria som har mycket bra priser, stor skillnad från andra i city. Vi har inte hyrt där själva en, men har fått rekomenderat av andra.

    Vi ska dit och se om vi kan hyra en väst med skjorta, till min sambo som ska ha sin vanliga kostym på sej.

  • Helena­Olivia
    Äldre 15 May 21:06
    #4

    Tack Maggan för ett bra tips, det ska jag kolla upp.
    Maggan Haggan skrev 2009-05-15 11:44:33 följande:


    Det finns en butik i Kista galleria som har mycket bra priser, stor skillnad från andra i city. Vi har inte hyrt där själva en, men har fått rekomenderat av andra. Vi ska dit och se om vi kan hyra en väst med skjorta, till min sambo som ska ha sin vanliga kostym på sej.
  • Rosenp­etunia
    Äldre 15 May 21:16
    #5

    Min mans kläder hyrde vi på BrideHouse i Huvudsta centrum. Liten butik med toppenbra service och verkligen oslagbara priser. Rekommenderas varmt!

    Lycka till

  • Helena­Olivia
    Äldre 15 May 22:22
    #6

    Tack så mycket Rosenpetunia!


    Rosenpetunia skrev 2009-05-15 21:16:03 följande:
    Min mans kläder hyrde vi på BrideHouse i Huvudsta centrum. Liten butik med toppenbra service och verkligen oslagbara priser. Rekommenderas varmt!Lycka till
  • Stolpe­n
    Äldre 15 May 22:57
    #7

    Min m2b o hans bestman hyrde sina kläder på Stockholm brud & fest på Hornsgatan. Jag köpte även min klänning där! Jättetrevliga och bra service!

  • Helena­Olivia
    Äldre 17 May 22:40
    #8

    Tack stolpen! Bra att ha några förslag att kika på.

  • zeddy
    Äldre 18 May 09:01
    #9

    Vi har hyrt min blivandes kläder hos Brudgummen på Vattugatan (vid Sergels Torg ungefär). De tar 1550kr och är jättetrevliga!

  • Helena­Olivia
    Äldre 18 May 21:13
    #10

    zeddy det låter ju som ett bra pris, tack för tipset!


    zeddy skrev 2009-05-18 09:01:44 följande:
    Vi har hyrt min blivandes kläder hos Brudgummen på Vattugatan (vid Sergels Torg ungefär). De tar 1550kr och är jättetrevliga!
  • capu
    Äldre 18 May 21:27
    #12

    Jag vill tipsa om östermalms frack och smoking uthyrning!! Super trevlig och hjälpsam personal. Har stort utbud. Beställt komplett Jaquette till P, 3500:-

  • carola­j83
    Äldre 18 May 21:41
    #13

    kan du tänka dig utanför stan så finns det ingvors i norrtälje, dom är billiga och bra såklart

Svar på tråden Hyra frack, kostym och liknande i Stockholm, Tips tack!