• Angelinna

Kom med tips på lekar :-)

Håller på för fullt och planerar möhippan nu! vi kommer att hålla till inne i stockholm, men jag behöver ha tips på nåt som vi kan göra för den blivande bruden på tåget på väg in (ca 30 min)
    samt nåt att göra i stan medans vi väntar på att hon ska få gå smink kurs! gärna att man håller sig i centrala stan!

Jag hade tänkt att hon skulle få en massa kuvert typ "ett kuvert i kvarten" med lite saker som hon ska göra. men de finns kanske nåt roligare? eller har ni ideer på vad hon kan få för uppdrag??

• Svar på tråden Kom med tips på lekar :-)
  • Nina och Rickard

Exempelvis kan hon gå runt på stan och samla på "kärleksråd" inför äktenskapet :) Ett annat exempel är "enkätundersökningar" av olika sak som har med kärlek/sex att göra. Eller..hmm..kanske nåt uppdrag där hon ska göra nåt? Beror nog mycket vad bruden är för typ av person, blyg eller mer av den modiga sorten?
    Huvudsaken att hon tycker det är roligt!

• Tess Dennis

Ett tips är att hon ska samla tvättrådslappar ut folks kläder! :) Ge henne en sax och en liten påse. Jag fick göra det på min hippa och det var en ritkigt skoj grej faktiskt! :) Men beror såklart på hur hon är som person :)

• Kelany

sälj kondomer, (krävs ganska många om man ska sälja dom billigt och få in pengar) och köp glass och bjud folk på mot att hon ska få en kram

• Blidö080927

Jag har hört om en tjej som fick en ifylld bok av sina vänner. Tågresan ägnade hon åt att läsa i boken. De hade använt sig av "min Egobok" som har formulär (lite som mina vänner-böckerna). Vänner, kollegor och kanske även familj har i förväg fyllt i boken om varför hon är så himla bra! Det hade tydligen blivit succé för denna brud, som blivit väldigt rörd! Tror visserligen att de hade givit denna bok till hemresan, men det funkar säkert lika bra till ditresan :O)

• Tyramyran

Jag har laddat en mp3spelare med massor av 80-talshit, som BB ska nynna med i, högt, of course, och sen ska vi övriga gissa vilken låt det är. Detta skall ske på spårvagnen på vägen till restaurangen... en halvtimmes resa kanske.
    Lycka till!

Svar på tråden Kom med tips på lekar :-)