• LandK

Butiker i Stockholm med fina brudskor och underkläder!

I helgen är det dags för en ny raid i vår fina huvudstad... Den här gången behöver jag skor och vackra underkläder, men vart ska man gå? Som med allting annat när det gäller mitt bröllop, börjar det bli PANIK!

• Svar på tråden Butiker i Stockholm med fina brudskor och underkläder!
  • LandK

Jag puffar lite... Stapplade runt i timtal i Sthlm förra helgen, utan att hitta några skor... Imorgon är det dags igen, har tagit ledigt från jobbet. Det börjar bli kris nu, för utan skor kan jag inte sy upp klänningen (vet ju inte hur lång jag blir...). Bara tre veckor kvar

Jag har varit på:
    KiK
    NK
    Bianco
    Nilssons
    Wedins
    Din Sko
    En dansbutik i Uppsala
    Sko August i Uppsala
    Bamå i Uppsala
    Atelje Champagne i Uppsala
    Mäster Arnes i Uppsala
    Kom In i Uppsala
    Hefa brud & fest i Uppsala
    Skopunkten
    och säkert ännu fler...

Tips?!

• Energy

jag har för mig att pernillas brudbutik befinner sig i Stockholm. Men man måste boka tid innan man kommer dit.

Sen slår jag ett slag för brudbutiken i haninge! Hon har underbara skor, underkläder och smycken.
    Gamla stan har jätte fina underkläder.

• annakristina

Garamaj har en del skor.

• December 2009

jag köpte mina skor på bröllopsbutiken

• LandK

Nu har jag också hittat ett par skor, och då är sååå fina! Typ dubbelt så dyra som jag hade tänkt, men det kunde liksom bara inte hjälpas... Jag köpte mina på Bröllopsbutiken!

Tack alla för tips, jag uppskattar det verkligen

• idapluppp
    Energy skrev 2009-05-21 23:56:32 följande:
    jag har för mig att pernillas brudbutik befinner sig i Stockholm. Men man måste boka tid innan man kommer dit. Sen slår jag ett slag för brudbutiken i haninge! Hon har underbara skor, underkläder och smycken. Gamla stan har jätte fina underkläder.
    Var i haninge finns den butiken? Ska nämligen upp till haninge i nästa vecka å leta efter just underkläder å skor å smycken!!
  • Energy
    idapluppp skrev 2009-05-30 21:40:27 följande:
    Var i haninge finns den butiken? Ska nämligen upp till haninge i nästa vecka å leta efter just underkläder å skor å smycken!!
    Lite sent svar kanske, men i brandbergens centrum ligger den.
  • idapluppp

Ja d blev lite sent mn tack ändå!! Har köpt skor å underkläder! Nu e d bara smycken kvar.

Svar på tråden Butiker i Stockholm med fina brudskor och underkläder!