såpbubblor....
Är det någon som har använt vanliga såpbubblor??
Blev det fläckar?
*nyfiken*
Är det någon som har använt vanliga såpbubblor??
Blev det fläckar?
*nyfiken*
*puffar*
jag har inte använt det - har inte gift mig ännu. Man jag hörde att man avråder om du har en klänning i äkta siden. Det blir lätt fläckar på tyget även av rent vatten, svett med mera så det är känsligt. Har också hört att det är ok om man har klänning i syntetmaterial.
Finns bröllopsbubblor som inte ger fläckar alls, såna har vi beställt...
Ia o Puh - är du helt säker på att det även funkar på äkta siden? Isf ska jag genast införa såpisar på vårt bröllop också!
Jag har också hört att det finns bubblor som inte lämnar fläckar...(jag har ju själv köpt dem...men inte provat än)
Jag tror det...det sa tjejen som jag köpte dom av iaf (formen av en tårta)...hon sa att dom skulle inte ge fläckar alls...så det hoppas jag på...ska ju prova dom den 6juni....nu blev jag lite tveksam hade inte hört att siden är speciellt....
Ia o Puh - det är precis det som gör mig fundersam. Men om du nu testar så får du rapportera resultatet...
Hahahahaha, jag får väl göra det!
jag testade på extra dotterns pjamas byxor, det e ju inte äkta siden, men liknande och det gavINGA fläckar på det tyget iallafall
20090725 - ja, men som du skriver det är inte siden och det är just siden + fukt (såpisar i detta fall) jag är orolig för!
jo, det e sant. mamma tyckte vi skulle testa på klänningen, men det sa jag nej till!
de bubblorna jag har köpt är köpta i usa och det står på förpackningen att de inte ger fläckar, å vad jag tror så hade de ju inte skrivit det där om det värkligen inte va så, tror ju knappast att de reskerar en stämmning pga det
men självklart kan jag ha fel!
jo USA är ju landet där det stäms för både det en och det andra. Jag ska pröva på en tygbit när jag får sidentyget innan det ska vbas till sömmerskan)