• LSR

Snabba svar?

Går här hemma och väntar på att våra gäster skall höra av sig och tacka ja/nej till vårt bröllop. På en månad har 21/71 svarat. Nu är det ju några veckor kvar att svara, men visst blir man rastlös.;) Man längtar ju efter att planera vidare. Hur var det för er? Kom dom flesta svaren nära OSA? Vi har också några som har tackat för inbjudan, men inte menar dom väl då att dom tackar ja? Blev så nojig att jag var tvungen att fråga dom som sa det sist om dom kunde komma, men då sa dom att dom inte visste det ännu med tanke på semester och så. Ja, ja, det är väl bara att ge sig till tåls:)

• Svar på tråden Snabba svar?
  • SecretOne

Vi har bara skickat ut våra Save-the-date kort än så länge men väldigt många har svarat på dem att de har bokat in datumet o att det kommer. Jag tror att vi kommer att sätta o.s.a. rätt tidigt så att vi slipper vänta....

• anja1661

de flesta svarade typ sista veckan...eller kanske sista två veckorna.
    jag gick som du och väntade mig svar redan typ samma dag de fick inbjudningarna med icke!

ta det lugnt, det kommer! folk e bara lite trööööga!!!

• Milla84

Vi skickade våra inbjudningar i Februari och har hittills fått 46 av 63 svar. Men då har några sagt att dom väntar på att få barnvakt och så innan dom tackar ja/nej.

• MiaMariaR

MMmm, för tre veckor sedan skickade vi inbjudningarna, 1 av 42 inbjudningar har vi fått svar på. Men så vet jag inte ifall min släkt kommer svara på det angivna sättet, mormor sa på telefon att det ska bli sommarens höjdpunkt, min morbror sa att det var tur att han inte skaffat biljetter till Madonna-koncerten..
    Jag har också fått "fina inbjudningskort"-kommentaren, och då blir man ju väldigt sugen på att fråga om de kan komma men jag försöker hejda mig. Jobbigt såhär i efterhand att vi satte osa till juli.
    Lycka till med allt!

• EliNord

Vi har jättefå som OSA:t trots att de sagt till oss att de kommer och vi vet att de bokat resa och boende. Vi hade lång svarstid men sista dag är sista maj så det ska bli väldigt spännande att se vad som händer nu sista tiden.

Det är det enda jag kan se hittils att vi skulle gjort annorlunda, vi skulle inte satt så lång svarstid. Man vet ganska snart om man kan eller ej när man får inbjudan tror jag.

• Jen75

Vi har osa nästa söndag dvs om 1½vecka och igår hade 45/110 inte svarat....Så de är bara att bita ihop och hoppas att dom svarar över huvud taget ;)

• Kajsalisan

vi har osa 3/6 och tror 67/101 svarat. Han har sju kvar på sin sida, varav ett par som just fått en bebis och ett par där den ene eventuellt ska ut på fntjänst.. Så då förstår man att de avvaktar till osadatumet. Min sida. God know why de är slappa helt enkelt! Men det kommer väl..

Svar på tråden Snabba svar?