• Emelieca

Skoråd sökes!!

Har köpt världens finaste skor(bild i mitt galleri) som jag igår var och prova tillsammans med min klänning.

Problemet: Klänningen är ivory och skorna mer åt benvita hållet, går det? Tyckte inte det vart klockrent men tänkte att om man matchar skofärg och slöja eller så.
    Sen har även skorna strass och i klänningen är det broderade pärlor som kanske inte direkt matchar varann.

Bör jag köpa några andra skor??

• Svar på tråden Skoråd sökes!!
  • Emelieca

Ingen som vill tycka till??

• lönnsjö

Men du det var jättesöta skor. Svårt det där med och matcha ihop. Skorna kommer inte att synas mest av allt eller hur, så kör på de du har köpt. Mycket fina!!

• fragolina

Jättesnygga skor! Jag tror det funkar med ivory klänning + benvita skor. Och om klänningen är lång så döljer den ju dessutom skorna till viss del och de kommer inte att synas så mycket.

• Princess4aDay

Som sagt så syns ju inte skorna så mycke men om du går och stör dig på det så kommer de inte kännas ok även om andra inte märker nån skillnad. Ett tips är ju att färga skorna. Har hört att vissa skobutiker gör det, dock har jag inte lagt namnet på minnet eller priset. men googla fram det!

• förlovad julafton 2007

Jag tycker absolut inte att det spelar någon roll!! Skorna är superfina!!! Det gör väl inget att nyansen är ljusare än klänningen det kan dessutom bli lite extra snyggt tror jag att skorna inte är exakt samma för då lyser de till och syns lite extra. Är det jättesotr skillnad så att det skär sig?

Själv ska jag ha knall(ljus)blå skor!

• MysanX

Åhhh, vilka fina skor. Var har du köpt dom? Pris? BTW, vi gifter oss samma dag

• Emelieca
    MysanX skrev 2009-05-01 21:31:43 följande:
    Åhhh, vilka fina skor. Var har du köpt dom? Pris? BTW, vi gifter oss samma dag
    Ja visst är dom underbara, vill verkligen ha dom. Köpta på NK men finns även på rizzo, kostade 1695:-. Aningens över min budget...men man gifter sig ju bara en gång var det tänkt;)

Ahh, kul med en till den 29:e =) hoppas ni oxå får ett suuuuperbröllop
  • MysanX

Wow Wow Wow!!! DOM ska jag köpa. Jag är ju ioch för sig skogalen så jag tänkte ha typ 3 par skor att byta med under dagen
    Åker till Dublin på måndag och ska ge mig ut på skoturné

• MissieA

SKorna var skitsnygga Tycker verkligen du kan ha dom, för så stor skillnad är det ju inte mellan färgerna. Mina ena skor är benvita och andra ivory och det tycker jag funkar hihihi.

• Emelieca

Tack för alla svar, känns bättre nu=) Då ska jag definitivt köra på dom och vara fin som en prinsessa!

Svar på tråden Skoråd sökes!!