Placeringskort
Är det någon som kan dela med sig av någon originell idé på egentillverkade placeringskort?
Är det någon som kan dela med sig av någon originell idé på egentillverkade placeringskort?
jag köpte mina på panduro, köper man fler än 10st kostar dom 2,50:- Sen skriver vi själva o sätter en liten siden rosett i kanten som oxå finns på panduro. lycka till!
Vet inte om det finns så många olika sätt att göra dem. Våra ser du i mitt galleri.
Jag ska ut i naturen ;) och plocka lagom stora, ovala och platta stenar som jag har tänkt skriva namnen på, strö lite glitter eller limma dit små glaskulor på.
gå in på wwww.brudofest.se och klicka dig vidare till "gör-det-själv". Där kan du sedan klicka på bordsplacering och där finns söta enkla små hjärtan som du fäster på glasen. Lycka till!
hmmm försökte göra som du sa o gå in på den där sidan...men först hamnade jag heeelt fel..sen kom jag in på brudofest.se men där hade de ingen "gör-det-själv" knapp...bara klänningar osv...
fel adress möjligtvis?
ojdå.... brudobrollop.se ska det ju vara!!
Vi har tänkt att gjuta gipshjärtan som vi tänkte måla i färgtema-färgen och sedan skriva namnen på. Så får dom gästerna som vill ta med sig dom hem sen som minne.
Jag funderar på att använda sk. "pussklockor" med en etikett med namn på fastknutet med ett band som placeringskort. Har inte bestämt mig ännu, vet inte om det blir bra.
Tanken är att dem som vill ska kunna ta med sig klockan hem som ett minne.
Vi skall baka cupcakes som vi sticker namnen i. En per person alltså.