Oj, vilken fråga!
Hjälp!
Näää, det GÅR inte att svara på...Jag tycker liksom det ska vara en helhet, så det som klär en brud och passar hennes klänning och stil blir helt fel på en annan...
Jag gjorde dock en som ett examensarbete på min utbildning, som hade som utgångspunkt "Sagan om ringen" och jag såg för mig hur en alv skulle kunnat komma ut ur skogen med den...DEN buketten vaar jag själv väldigt nöjd med och hade gärna haft då jag kanske en dag gifter mig.
Jag kan inte förklara den såhär med ord, men den var väldigt arbetad, och i den fanns bla. just Aroma-rosen och Ranunkler och en hel massa smådelar av blommor, ormhassel och ja...
Annars får jag säga att det FANTASTISKA med mitt yrke är ju att man får skapa och så blir det jättevackert, och så får man skapa -och så blir det jättevackert IGEN!
Och varje säsong blir man helt GALEN när blommorna kommer som hör just till den. Som att stå med näsan i Luktärtor i partihallen i mars... 
fromheretoeternity skrev 2009-04-30 20:23:10 följande:
Du som har sett så många brudbuketter, hur såg den vackraste buketten du någonsin sett ut? Vad var det för blommor?