• kaif

    frisörer uppsala

    Hej!

    Jag undrar vad ni har för erfarenheter av frisörer som gör bruduppsättningar i Uppsala? Vad fick ni betala och hur lång tid tog det? Någon som varit på Salong Fancy style?

    (obs, det är blivande bruden som skriver, när min m2b och jag skapade konto så var det han som skrev in sina uppgifter, därför står det att denna profil är man)

  • Svar på tråden frisörer uppsala
  • lottis77

    Jag tycker de är duktiga på Hair Studio om du främst bara vill fixa håret. Vill du fixa både hår och smink ska Creative Make Up vara bra! 3000 kr kostar det men då ingår massor...

  • kaif

    oki. Salong fancy style har visst under 2000 kr för både smink och hår men vill gärna veta om någon har erfarenhet av dem

  • lottis77

    Kan nog vara bra att kolla vad som ingår. Hos vissa ingår provuppsättningar, provsminkningar, man får smink, brynplockning etc och hos andra ska man ta med sminket själv och vill man göra en provuppsättning får man betala till det. Så man vet vad man får för sina pengar...

  • kaif

    oki, provuppsättning skulle visst kosta ett par hundra. Sminket vet jag inte om jag måste ta med själv. Tack för tips

  • RobSab

    Salong Fancy är superduktiga på håruppsättningar!
    En vännina till mig gjorde där, och den uppsättningen var superfin! :)

Svar på tråden frisörer uppsala