• elo80
    Äldre 18 Apr 08:29
    6416 visningar
    4 svar
    4
    6416

    Tips på bra crosstrainer!

    Jag är på väg att köpa en crosstrainer men jag vet inte riktigt vilken. Jag har letat på nätet och det finns ett stort utbud, hur ska man veta vilken som passar en bäst. Just nu klurar jag på två cyklar hos motionsexperterna, se länkar nedan:

    www.motionsexperten.se/shop/master-c305-p-160.html

    www.motionsexperten.se/shop/master-c345-p-135.html

    Någon här som har provat dem?

    Andra tips tar jag också emot gladeligen!

    Man vill ju gärna komma undan med ett så lågt pris som möjligt men samtidigt vill jag att den ska vara stabil.

  • Svar på tråden Tips på bra crosstrainer!
  • emelie­ochlin­us
    Äldre 18 Apr 09:51
    #1

    Hej!
    Jaghar köpt en crosstrainer från trimdax.se (ligger i alingsås, men de levererar så klart). www.trimdax.se/default.aspx&valdgrupp=1&valdprod=08TUC40050
    Jag är supernöjd med min crosstrainer. Den är stadig. Ffa är den tyst, inget vinande eller knakande från den när man tränar vilket gör att jag kan kolla på film samtidigt och min sambo kan sitta bredvid o kolla också och inte störa sig något på att jag tränar.
    Sen var de trevliga och bra i kontakten också från trimdax.

  • emelie­ochlin­us
    Äldre 18 Apr 09:51
    #2

    (Den andra länken var länk till just min modell) tunturi C40

  • emelie­ochlin­us
    Äldre 18 Apr 10:00
    #3

    Oj, ursäkta, nu skriver jag igen. Men jag kan ju tillägga att jag gått ner 4,6 kg sen jag började träna efter jul

  • Stolta­st
    Äldre 16 Feb 12:55
    #4

    Hej
    Jag har köpt en från Sporttema, tränat mycket på den och vikten har minskat. Den känns stabil och skön att träna på. Jag kan varmt rekommendera den... Se länken nedan.

    http://www.sporttema.se/sv/crosstrainer-Abilica/abilica-winelip-2.0,-vit.php

    Finns även en hel del andra crosstrainer att välja på om man önskar billigare eller dyrare.

Svar på tråden Tips på bra crosstrainer!