• giz83

tärnpresenter? vad ska ni köpa?

Jag har tänkt att köpa nått litet (som inte är alltför dyrt) till mina underbara tärnor som jag tänkte att de skulle få under fm när vi gör oss iordning.

Jag har funderingar på ett varsitt halsband i deras favoritfärger, men jag hittar inga som jag fastnar för.

nån som har några bra tips?

och sen är ju grejen att vi har inte en stor budget, så nånstans mellan 1-200 kr får det kosta.

• Svar på tråden tärnpresenter? vad ska ni köpa?
  • giz83

hej du...nu har jag beställt några satser med halsband och armband...=)

• zeddy
    giz83 skrev 2009-04-20 17:17:02 följande:
    hej du...nu har jag beställt några satser med halsband och armband...=)
    Härligt! Lycka till!

Jag köpte sedan fina askar som de fick halsbanden i, de blev jätteglada!
  • zeddy
    giz83 skrev 2009-04-21 09:17:17 följande:
    jo jag tänkte också göra det...=) har varit inne på simsalabim-wedding.se och kollat några askar, men har inte bestämt mig än...
    Fina askar! Jag köpte bara på Åhlens.. Svarta med lite mönster. Så köpte jag fint silkespapper i mörkt blommönster att ha inuti och så silversnöre utanpå!
  • giz83

det låter jätte fint...=) men va de inte du som hade köpt svarta me rosa prickar elle nått liknande? och på länken som du skickade så va askarna bruna o rosa..??

• Heloise

Jag köpte skyddsängel berlocker åt mina tärnor, de ser helt olika ut men modellen är densamma som sitter på silverkedjor. Eventuellt kommer jag(vi) köpa 3 toppar från en sajt jag hittade häromdagen; de får olika tryck på dem, ex den ena som är älskar allt glittrigt ubergulligt får en rosa med ett coolt care bare tryck( hon är galen i care bears) en som är lite tuffare får en röd med wonderwoman tryck på och den tredje har jag inte bestämt än.

• Miss Rosa

Heloise,

Vart hittade du skyddsängelbelockerna? Låter intressant..

• brideofchucky

Hej, Jag köpte ett handgjort silver halsband med tillhörande örhängen och armband till min tärna. Jag valde ett set med lavdendelfärgade pärlor då det är hennes favorit färg. Allt gick på 500:- om man bara vill ha ett halsband går det på ca 200:-

MVH Kattis

Svar på tråden tärnpresenter? vad ska ni köpa?