• silvergirl22

Secret Box - berätta för mannen?

Har bestämt mig för att ge min m2b en Secret Box som morgongåva. Egentligen vill jag ju att han inte ska veta något, men det blir lite knepigt att få ihop det. Så mycket som ska funka. Jag vill gärna fotograferas på ett hotell, ett specifikt. Har kollat med dem om de hyr ut rum bara några timmar dagtid och det gör de, men det var ganska dyrt. Jag vill dessutom ha en av sviterna. Varje år brukar man kunna få erbjudanden från det hotellet att hyra valfritt rum för halva priset. Det skulle antagligen bli billigare att hyra ett helt dygn. Men då känns det ju tråkigt att inte utnyttja en hyrd svit fullt ut.
    Dilemmat är således, ska jag berätta för sambon? Eller offra en hotellsvit? Han får givetvis inte vara med på fotograferingen. Eller ska man överraska med en hotellsvit mitt i veckan, bara sådär? Fast han fattar väl att något är lurt då...
    Hjälp mig!!! Har någon av er gjort det med mannens vetskap? Han borde väl bli lika glad för bilderna?

• Svar på tråden Secret Box - berätta för mannen?
  • Nezza

Jag skulle nog valt att överraska med sviten mitt i veckan. Är väl mysigt!

• DarkBrideInWhite

Jag skulle också ha valt att överraska med sviten. Jag tror inte det är helt självklart att han kommer fatta vad det rör sig om angående att du skulle ha fotograferats innan. Morgongåvan tycker jag personligen ska vara en överraskning till 100%, både såvida att man inte avslöjar att man ska ge den andre en sådan och inte heller vad han eller hon ska få.

• suamaca

Håller med föregående "skrivare", hade också valt att överraska - hur mysigt som helst ju. Undrar han nåt mot all förmodan kan du väl bara säga att de hade nåt bra erbjudande och du bidrar till att hamna i rätt bröllopsstämning hehe :D

• Red Scarlet

Min fästman vet om att han kommer att få någon typ av sådana bilder, det går inte att hålla något hemligt för honom. Jag tycker inte att det är så farligt att han vet om, själv avskyr jag rena överraskningar och han själv är jättespänd och förväntansfull på hur de kommer att se ut så han är jätteglad. Däremot ska han INTE få se dem innan bröllopsdagen, så han vet bara VAD inte hur de kommer att se ut. Det är så mycket som ska ordnas och jag ska vara borta en hel söndag för att fotas och ta med sexiga underkläder, han skulle hinna oroa sig för att jag var otrogen om jag inte sagt innan vad det var jag skulle göra ;)

Men jag tycker absolut att du ska överraska honom med hotellrummet! Det är ju korten sen som är presenten, och bättre att inte slösa bort rummet utan ta till vara på tillfället! :D

Svar på tråden Secret Box - berätta för mannen?